Re: Re[2]: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 10. 2001, 12:32 CEST


----- Original Message -----
From: "Miroslav Hlavicka - Scalex" <Scalex@scalex.cz>
>
> V  reklame  nikdy  neslo  o  klikatelnost, nicmene nemuzete poprit, ze
>

Není to pravda - v prvních několika letech existence reklamy se vůbec
nediskutovala jiná forma "měření" reklamy a její účinnosti než počet
kliknutí. Slovo "clickrate" bylo skutečně synonymem slova "účinnost" či
"působení" reklamy. Ze začátku byla také většina inzerátů direct
marketingových, tedy zaměřených na okamžitý efekt (prodej zboží, služby
atd.).
Trvalo to dost dlouho a teď se to samozřejmě špatně inzerentům vysvětluje,
že "je to jinak".



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST