Re: Re[2]: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 10. 2001, 12:32 CEST


----- Original Message -----
From: "Miroslav Hlavicka - Scalex" <Scalex@scalex.cz>
>
> V  reklame  nikdy  neslo  o  klikatelnost, nicmene nemuzete poprit, ze
>

Není to pravda - v prvních několika letech existence reklamy se vůbec
nediskutovala jiná forma "měření" reklamy a její účinnosti neľ počet
kliknutí. Slovo "clickrate" bylo skutečně synonymem slova "účinnost" či
"působení" reklamy. Ze začátku byla také větąina inzerátů direct
marketingových, tedy zaměřených na okamľitý efekt (prodej zboľí, sluľby
atd.).
Trvalo to dost dlouho a teď se to samozřejmě ąpatně inzerentům vysvětluje,
ľe "je to jinak".



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST