Re[2]: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (Scalex@scalex.cz)
Date: 17. 10. 2001, 17:22 CEST


Zdravicko,

MB> Vite  pane  Hlavicka, dnes uz v reklame nejde o tu klikatelnost.

V  reklame  nikdy  neslo  o  klikatelnost, nicmene nemuzete poprit, ze
kliknuti  je  nejvyraznejsim  projevem  zakaznikova  zajmu.  Nekdy  mi
pripada,  ze  spolecnosti, ktere neumi udelat poradnou reklamu, se pak
vymlouvaji  "Vite,  ono nejde o klikatelnost", aby klientovi dokazaly,
ze si zaslouzi penize i za neuspesnou kampan.

Kliknuti  neni  vse,  jenze  kazde kliknuti je malym uspechem, protoze
privadi  klienta  na  me  stranky,  kde  ho  muzu  "zmasirovat" mnohem
ucinneji nez na male plose banneru.


Ale  myslite,  ze  si  spise  zapamatuju  nezajimavou, nudnou reklamni
nudli,  nebo  banner, ktery na mne vychrli neco vtipneho, veseleho, co
si  budu  chtit  zapamatovat  mimo  jine i proto, abych tu srandu rekl
znamym  nebo  doma  manzelce.  Humor  pusobi  na  vetsinu  lidi  velmi
pozitivne  a  diky  odveke  touze  lidi  vypravet  si  vtipy se tak do
reklamniho  procesu v mnohem vetsi mire dostava osobni sdeleni. A o to
by  se  spolecnosti  mely  snazit  -  proto  by mely vyrabet srandovni
setrice  obrazovky,  Flashove  hry  a  legracni  bannery. Tim se totiz
zmirni  i  negativni  dopad  agresivni reklamy. Sice mne nastve, ze mi
zakryla   kus   stranky,   ale   pokud  mne zaroven pobavi, tak se muj
puvodne negativni postoj razem zmeni.

Uvedu  jeste  priklad  z  TV  -  televizni reklamy na Oskara - lide je
hodnoti  z  reklam  vsech  telekomunikacnich  spolecnosti  nejlepe,  a
pravdepodobne  prave  tyto povedene reklamy pomahaji Oskarovi ziskavat
zakazniky  navzdory  tomu,  ze  sire  a kvalita sluzeb u konkurence je
zatim porad o dost dal.


      Hezky den

            Miroslav Hlavicka
            AKA Scalex

P.S.  Neprovozuji  reklamni  system,  nepronajimam  prostor.  Pouze se
zajimam  o  svet  reklamy.  Proto  nekdy muze byt muj nazor zkresleny,
neopira  se o fakta, ktera mate vy, provozovatele internetove reklamy,
peclive  nastudovane. Myslim, ze ma spis blize k tomu, co si o reklame
pomysli prosty navstevnik webu.
Nicmene  nejakou  povedomost  o  problematice internetove reklamy mam,
chapu jeji principy, klady i zapory.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST