Zdravicko, MB> Vite pane Hlavicka, dnes uz v reklame nejde o tu klikatelnost. V reklame nikdy neslo o klikatelnost, nicmene nemuzete poprit, ze kliknuti je nejvyraznejsim projevem zakaznikova zajmu. Nekdy mi pripada, ze spolecnosti, ktere neumi udelat poradnou reklamu, se pak vymlouvaji "Vite, ono nejde o klikatelnost", aby klientovi dokazaly, ze si zaslouzi penize i za neuspesnou kampan. Kliknuti neni vse, jenze kazde kliknuti je malym uspechem, protoze privadi klienta na me stranky, kde ho muzu "zmasirovat" mnohem ucinneji nez na male plose banneru. Ale myslite, ze si spise zapamatuju nezajimavou, nudnou reklamni nudli, nebo banner, ktery na mne vychrli neco vtipneho, veseleho, co si budu chtit zapamatovat mimo jine i proto, abych tu srandu rekl znamym nebo doma manzelce. Humor pusobi na vetsinu lidi velmi pozitivne a diky odveke touze lidi vypravet si vtipy se tak do reklamniho procesu v mnohem vetsi mire dostava osobni sdeleni. A o to by se spolecnosti mely snazit - proto by mely vyrabet srandovni setrice obrazovky, Flashove hry a legracni bannery. Tim se totiz zmirni i negativni dopad agresivni reklamy. Sice mne nastve, ze mi zakryla kus stranky, ale pokud mne zaroven pobavi, tak se muj puvodne negativni postoj razem zmeni. Uvedu jeste priklad z TV - televizni reklamy na Oskara - lide je hodnoti z reklam vsech telekomunikacnich spolecnosti nejlepe, a pravdepodobne prave tyto povedene reklamy pomahaji Oskarovi ziskavat zakazniky navzdory tomu, ze sire a kvalita sluzeb u konkurence je zatim porad o dost dal. Hezky den Miroslav Hlavicka AKA Scalex P.S. Neprovozuji reklamni system, nepronajimam prostor. Pouze se zajimam o svet reklamy. Proto nekdy muze byt muj nazor zkresleny, neopira se o fakta, ktera mate vy, provozovatele internetove reklamy, peclive nastudovane. Myslim, ze ma spis blize k tomu, co si o reklame pomysli prosty navstevnik webu. Nicmene nejakou povedomost o problematice internetove reklamy mam, chapu jeji principy, klady i zapory.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST