Re: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva]

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 18. 10. 2001, 11:27 CEST


On 18/10/2001, Jiří Kocman wrote:

> Osobne si mysli, ze reklama v emailech je spise pro brandovy efekt,
> konkretni vysledek (click thru) vsak bude hodne zaviset na forme reklamy a
> predevsim na na inzerovanem produktu/sluzbe.

Presne tak. Mame pomerne velkou zkusenost s emailovou reklamou, kterou
vkladame do zprav nasich uzivatelu a klikatelnost se diametralne lisi. Z
20.000 unikatnich mailu jsme meli pri nabidce souteze o 200 CD SuSE
linuxu asi 500 prokliku. Kdyz vkladame reklamu na produktu Vltavy, tak
pokud se trefime do zajmu lidi, je proklik treba 50 lidi, jindy jen 20 a
kdyz je to reklama na neco specialniho, co nezajima vetsinu, klikne
treba jen 10 lidi (ovsem kdyz z tech 10 8 koupi nabizene, je to IMHO
uspesna reklama).

Obecne lze rict, ze mailova reklama je dobra pro ruzne slevove akce,
souteze a podobne, kde jde o to oslovit masu.


                                 S pozdravem Tomas Krause
-- 
[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST