On 18/10/2001, Jiří Kocman wrote: > Osobne si mysli, ze reklama v emailech je spise pro brandovy efekt, > konkretni vysledek (click thru) vsak bude hodne zaviset na forme reklamy a > predevsim na na inzerovanem produktu/sluzbe. Presne tak. Mame pomerne velkou zkusenost s emailovou reklamou, kterou vkladame do zprav nasich uzivatelu a klikatelnost se diametralne lisi. Z 20.000 unikatnich mailu jsme meli pri nabidce souteze o 200 CD SuSE linuxu asi 500 prokliku. Kdyz vkladame reklamu na produktu Vltavy, tak pokud se trefime do zajmu lidi, je proklik treba 50 lidi, jindy jen 20 a kdyz je to reklama na neco specialniho, co nezajima vetsinu, klikne treba jen 10 lidi (ovsem kdyz z tech 10 8 koupi nabizene, je to IMHO uspesna reklama). Obecne lze rict, ze mailova reklama je dobra pro ruzne slevove akce, souteze a podobne, kde jde o to oslovit masu. S pozdravem Tomas Krause -- [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST