Re: Reklama v emailu [Re: OT : Re: Zverstva]

From: Jiří Kocman (kocman@centrum.cz)
Date: 18. 10. 2001, 00:36 CEST


Osobne si mysli, ze reklama v emailech je spise pro brandovy efekt,
konkretni vysledek (click thru) vsak bude hodne zaviset na forme reklamy a
predevsim na na inzerovanem produktu/sluzbe.
Pokud bych mel rozhodovat zda provest "klikaci" reklamni kampan v podobne
vlozeni do emailu, asi bych hodne vahal. V pripade imagove kampane bych na
ni asi pristoupil avsak snazil bych se ji co nejvice cilit...

Jiří "Komplikátor" Kocman
Tel: 0604 / 735 349
ICQ: 71365690

http://www.klubyvpraze.cz
http://www.komplikator.cz
http://www.eCentrala.cz
http://praha.xko.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST