Re: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 17. 10. 2001, 17:01 CEST


Vite  pane  Hlavicka, dnes uz v reklame nejde o tu klikatelnost. To se
snazi  vysvetlit  vsichni  provozovatele  serveru svym zakaznikum, ale
vice o tzv. povedomost o znacce, vyrobku, sluzbe.

Přeji hezky den.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz

KP>> Druhou  podobou  jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine
KP>> medii  (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde
KP>> vzdal  holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i
KP>> ja,  pres  svou  prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co
KP>> znamena "AntiRezin" :).

> Ted  jste  uderil  hrebik na Hlavicku - vtip, to je to, co internetova
> reklama potrebuje vic nez letajici a rozbalujici se nesmysly.

> Staci  si  vsimnout,  kolik  klasickych  reklamnich spotu si lidi mezi
> sebou  posilaji  mailem  -  myslim samozrejmě tech vtipnych, jako byla
> treba serie Whassup!.

> Zeptejte  se  Martina  Kopty na jeho banner "Internet je vul" a na to,
> jakou  mel  (pres  svuj  relativne  nevabny  design)  ucinnost,  resp.
> klikatelnost.

> Kdyz  jsem  (jako  uzivatel)  nekdy kliknul na nejaky reklamni banner,
> byly  de  facto  pouze  dva  duvody  -  bud se tam konkretne mluvilo o
> produktu   nebo   akci,   ktera   mne   zaujala,   nebo ten banner byl
> vtipny a zajimalo mne, zda bude legrace pokracovat i po kliknuti.

> Kdyby bylo vice veselych banneru, mozna by postacily stavajici formaty
> a nemusely by se hledat krkolomne cesty pres Flashove technologie.


>     Miroslav Hlavicka
>     AKA Scalex
                        
>     mailto:Scalex@scalex.cz


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST