Vite pane Hlavicka, dnes uz v reklame nejde o tu klikatelnost. To se
snazi vysvetlit vsichni provozovatele serveru svym zakaznikum, ale
vice o tzv. povedomost o znacce, vyrobku, sluzbe.
Přeji hezky den.
Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz
Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz
KP>> Druhou podobou jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine
KP>> medii (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde
KP>> vzdal holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i
KP>> ja, pres svou prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co
KP>> znamena "AntiRezin" :).
> Ted jste uderil hrebik na Hlavicku - vtip, to je to, co internetova
> reklama potrebuje vic nez letajici a rozbalujici se nesmysly.
> Staci si vsimnout, kolik klasickych reklamnich spotu si lidi mezi
> sebou posilaji mailem - myslim samozrejmě tech vtipnych, jako byla
> treba serie Whassup!.
> Zeptejte se Martina Kopty na jeho banner "Internet je vul" a na to,
> jakou mel (pres svuj relativne nevabny design) ucinnost, resp.
> klikatelnost.
> Kdyz jsem (jako uzivatel) nekdy kliknul na nejaky reklamni banner,
> byly de facto pouze dva duvody - bud se tam konkretne mluvilo o
> produktu nebo akci, ktera mne zaujala, nebo ten banner byl
> vtipny a zajimalo mne, zda bude legrace pokracovat i po kliknuti.
> Kdyby bylo vice veselych banneru, mozna by postacily stavajici formaty
> a nemusely by se hledat krkolomne cesty pres Flashove technologie.
> Miroslav Hlavicka
> AKA Scalex
> mailto:Scalex@scalex.cz
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST