Vite pane Hlavicka, dnes uz v reklame nejde o tu klikatelnost. To se snazi vysvetlit vsichni provozovatele serveru svym zakaznikum, ale vice o tzv. povedomost o znacce, vyrobku, sluzbe. Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz KP>> Druhou podobou jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine KP>> medii (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde KP>> vzdal holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i KP>> ja, pres svou prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co KP>> znamena "AntiRezin" :). > Ted jste uderil hrebik na Hlavicku - vtip, to je to, co internetova > reklama potrebuje vic nez letajici a rozbalujici se nesmysly. > Staci si vsimnout, kolik klasickych reklamnich spotu si lidi mezi > sebou posilaji mailem - myslim samozrejmě tech vtipnych, jako byla > treba serie Whassup!. > Zeptejte se Martina Kopty na jeho banner "Internet je vul" a na to, > jakou mel (pres svuj relativne nevabny design) ucinnost, resp. > klikatelnost. > Kdyz jsem (jako uzivatel) nekdy kliknul na nejaky reklamni banner, > byly de facto pouze dva duvody - bud se tam konkretne mluvilo o > produktu nebo akci, ktera mne zaujala, nebo ten banner byl > vtipny a zajimalo mne, zda bude legrace pokracovat i po kliknuti. > Kdyby bylo vice veselych banneru, mozna by postacily stavajici formaty > a nemusely by se hledat krkolomne cesty pres Flashove technologie. > Miroslav Hlavicka > AKA Scalex > mailto:Scalex@scalex.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST