KP> Druhou podobou jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine
KP> medii (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde
KP> vzdal holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i
KP> ja, pres svou prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co
KP> znamena "AntiRezin" :).
Ted jste uderil hrebik na Hlavicku - vtip, to je to, co internetova
reklama potrebuje vic nez letajici a rozbalujici se nesmysly.
Staci si vsimnout, kolik klasickych reklamnich spotu si lidi mezi
sebou posilaji mailem - myslim samozrejmě tech vtipnych, jako byla
treba serie Whassup!.
Zeptejte se Martina Kopty na jeho banner "Internet je vul" a na to,
jakou mel (pres svuj relativne nevabny design) ucinnost, resp.
klikatelnost.
Kdyz jsem (jako uzivatel) nekdy kliknul na nejaky reklamni banner,
byly de facto pouze dva duvody - bud se tam konkretne mluvilo o
produktu nebo akci, ktera mne zaujala, nebo ten banner byl
vtipny a zajimalo mne, zda bude legrace pokracovat i po kliknuti.
Kdyby bylo vice veselych banneru, mozna by postacily stavajici formaty
a nemusely by se hledat krkolomne cesty pres Flashove technologie.
Miroslav Hlavicka
AKA Scalex
mailto:Scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST