Re[2]: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (Scalex@scalex.cz)
Date: 17. 10. 2001, 16:46 CEST


KP> Druhou  podobou  jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine
KP> medii  (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde
KP> vzdal  holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i
KP> ja,  pres  svou  prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co
KP> znamena "AntiRezin" :).

Ted  jste  uderil  hrebik na Hlavicku - vtip, to je to, co internetova
reklama potrebuje vic nez letajici a rozbalujici se nesmysly.

Staci  si  vsimnout,  kolik  klasickych  reklamnich spotu si lidi mezi
sebou  posilaji  mailem  -  myslim samozrejmě tech vtipnych, jako byla
treba serie Whassup!.

Zeptejte  se  Martina  Kopty na jeho banner "Internet je vul" a na to,
jakou  mel  (pres  svuj  relativne  nevabny  design)  ucinnost,  resp.
klikatelnost.

Kdyz  jsem  (jako  uzivatel)  nekdy kliknul na nejaky reklamni banner,
byly  de  facto  pouze  dva  duvody  -  bud se tam konkretne mluvilo o
produktu   nebo   akci,   ktera   mne   zaujala,   nebo ten banner byl
vtipny a zajimalo mne, zda bude legrace pokracovat i po kliknuti.

Kdyby bylo vice veselych banneru, mozna by postacily stavajici formaty
a nemusely by se hledat krkolomne cesty pres Flashove technologie.


    Miroslav Hlavicka
    AKA Scalex
                        
    mailto:Scalex@scalex.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST