KP> Druhou podobou jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine KP> medii (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde KP> vzdal holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i KP> ja, pres svou prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co KP> znamena "AntiRezin" :). Ted jste uderil hrebik na Hlavicku - vtip, to je to, co internetova reklama potrebuje vic nez letajici a rozbalujici se nesmysly. Staci si vsimnout, kolik klasickych reklamnich spotu si lidi mezi sebou posilaji mailem - myslim samozrejmě tech vtipnych, jako byla treba serie Whassup!. Zeptejte se Martina Kopty na jeho banner "Internet je vul" a na to, jakou mel (pres svuj relativne nevabny design) ucinnost, resp. klikatelnost. Kdyz jsem (jako uzivatel) nekdy kliknul na nejaky reklamni banner, byly de facto pouze dva duvody - bud se tam konkretne mluvilo o produktu nebo akci, ktera mne zaujala, nebo ten banner byl vtipny a zajimalo mne, zda bude legrace pokracovat i po kliknuti. Kdyby bylo vice veselych banneru, mozna by postacily stavajici formaty a nemusely by se hledat krkolomne cesty pres Flashove technologie. Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:Scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST