Martin Bartoò wrote: > Napodobne, souhlasim s vami, pane Panek. Nezbyva jen Seznamu zavidet a > plakat nad tim, ze se nam tuto reklamu take nepodarilo sehnat. > Dle meho je celkem decentni a opet bych vzpomenul paralelu s > tiskem, televizí nebo rozhlasem ... To se tu ale jiz nekolikrat > probiralo. > Myslim, ze je jiz opravdu na case, aby uzivatele na netu pochopili, ze > nic neni zadarmo. I my, vydavatele obsahu, ktery dela net netem jsme > lide z masa a kosti, kteri musi (bohuzel) take neco jist, ze. Doufam, > ze pan Hlavicka ma v kapse jine (a jiste lepsi) zpusoby financovani > serveru. Souhlasim; predmetne reklamni objekty na hlavni strance Seznamu jsou jednou ze dvou podob reklamy, ktere me osobne vubec nevadi. Druhou podobou jsou vtipne sekvence, ktere se bohuzel ve vetsine medii (internet nevyjimaje) objevuji jen sporadicky. Rad bych zde vzdal holdtvurcum reklamy na jeden konkretni produkt - dokonce i ja, pres svou prokazatelnou manualni nezrucnost si pamatuji, co znamena "AntiRezin" :). Karel Panek @ EMPYREUM http://empyreum.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST