RE: Penize.cz

From: Tomas Horak - BillBoard.cz (tomas.horak@billboard.cz)
Date: 27. 09. 2001, 12:23 CEST


Muj nazor je, ze to smysl rozhodne ma.
Znam celou radu lidi, kteri jsou natolik pracovne vytizeni, ze jim na
televizni vysilani moc casu nezbyva. Existuje cela rada lidi, kteri pri
zahajeni znelky pravidelne odchazi do kuchyne a vraceji se az po ukonceni
bloku reklam. Pak znam take malou, ale stale se zvetsujici skupinu lidi,
kteri televizi nemaji potrebu sledovat vubec.

Tomas Horak
BillBoard.cz team
___________________________________
BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
http://www.billboard.cz
tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz


  -----Original Message-----
  From: pavel.hruza@e-komerce.cz [mailto:pavel.hruza@e-komerce.cz]
  Sent: Thursday, September 27, 2001 11:48 AM
  To: reklama@nawebu.cz
  Subject: RE: Penize.cz



  Myslite ze ma nejaky vetsi smysl poustet timto zpusobem na webu reklamni
klip dostatecne znamy z televize??

  Pavel Hrůza

  e-komerce.cz - byznys na internetu
  pavel.hruza@e-komerce.cz
  http://www.e-komerce.cz


       "Tomas Prouza" <tomas.prouza@penize.cz>
        27.09.2001 11:43
        Please respond to reklama


                To:        <reklama@nawebu.cz>
                cc:        (bcc: Pavel Hruza/ABC)
                Subject:        RE: Penize.cz



  Dobry den,

  jsem rad, ze jste na Penize zavital - a je mi lito, ze tak nedelate
casteji
  :-)

  S dovolenim to vezmu poporade:

  1. Pop up se streamovanym videem - jedna z prvnich kampani pouzivajicich
  tuto technologii, serveruje ARBOmedia, soucasti je i omezovac shlednuti -
  aneb prijdete-li k nam opakovane v prubehu dne ci tydne (jak to cini rada
  nasich uzivatelu), neuvidite tento popup pokazde.

  2. Ano, skyscraper Fordu je jiste neprehlednutelny, je to ale pouze jedna
ze
  soucasti dlouhodobe kampane vyuzivajici radu ruznorodych reklamnich prvku
  (bannery, skyscrapery, PR clanky, out of the box atd.)

  3. Soucasny out of the box CSOB je opet soucasti dlouhodobeho projektu
teto
  banky, ktera u nas ke komunikaci pouziva ruzne prvky. Nyni je to prave out
  of the box (a mimochodem, clickrate nijak netrpi tim, ze jsou na homepage
  jine reklamni prvky).

  4. Bannery se vyskytuji i na jinych strankach nez na homepage-rozcestniku.
  Zadavatele tak maji moznost uzivatele oslovit svymi bannery i na dalsich
  strankach :-)

  Obecne shrnuti: Zminujete tri kampane: na osobni pujcky, stavebni sporeni
a
  auta. Myslim, ze se shodneme na tom, ze lide na reklamni prvek na webu
  kliknou, pokud maji o dany produkt zajem. A domnivam se, ze tyto tri
  produkty jsou natolik odlisne, ze nedochazi ke vzajemne kanibalizaci.

  Pokud bych to vztahl sireji: otevru-li jakykoliv casopis nebo se divam na
  televizi, v reklamnich blocich bezne bezi reklama na nekolik bank,
  automobilu nebo pracich prasku. Proc by to tedy melo byt na internetu
jinak?
  Stejne tak nikdo neomezuje to, jake bannerove kampane na kteremkoliv
serveru
  bezi :-)

  S uctou,

  Tomas Prouza

  ************
  Tomas Prouza
  reditel Penize.CZ
  U Bulhara 3, 110 00 Praha 1
  tel.: 02 / 2423 6104, 0603 / 415 840
  fax: 02 / 2224 6619
  mail: tomas.prouza@penize.cz

  Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ?

  -----Original Message-----
  From: Jiri Brazda [mailto:jiri.brazda@lundegaard.cz]
  Sent: Thursday, September 27, 2001 11:11 AM
  To: reklama@nawebu.cz
  Subject: Penize.cz


  Dobry den,

  videli jste dneska Penize.cz? Nejdriv vyskoci neprehlednutelny
  skyscaper na Ford, pak se objevuji pop-up okno s Wustenrot a nakonec
  po obrazovce zacne preletavat titerny out-of-the-box.

  Vznika docela zajimavy efekt - vsimnu si Forda, Wustenrot, ale
  nechapu, kdo si zaplatil tu "poletuchu". O vyznamu banneru v horni
  pozici ani nemluve... Copak se klienti neptaji take po tom, jake dalsi
  kampane pobezi na serveru vedle te jejich???

  Jiri Brazda
  account manager

  [][] LUNDEGAARD
  [][] interactive marketing & e-business solutions

  Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4
  tel. 02/2225 3015  fax 02/2225 4458
  www.lundegaard.cz


  --------------------------------------------------------------------------
  Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


  --------------------------------------------------------------------------
  Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST