Muj nazor je, ze to smysl rozhodne ma. Znam celou radu lidi, kteri jsou natolik pracovne vytizeni, ze jim na televizni vysilani moc casu nezbyva. Existuje cela rada lidi, kteri pri zahajeni znelky pravidelne odchazi do kuchyne a vraceji se az po ukonceni bloku reklam. Pak znam take malou, ale stale se zvetsujici skupinu lidi, kteri televizi nemaji potrebu sledovat vubec. Tomas Horak BillBoard.cz team ___________________________________ BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA http://www.billboard.cz tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz -----Original Message----- From: pavel.hruza@e-komerce.cz [mailto:pavel.hruza@e-komerce.cz] Sent: Thursday, September 27, 2001 11:48 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Penize.cz Myslite ze ma nejaky vetsi smysl poustet timto zpusobem na webu reklamni klip dostatecne znamy z televize?? Pavel Hrůza e-komerce.cz - byznys na internetu pavel.hruza@e-komerce.cz http://www.e-komerce.cz "Tomas Prouza" <tomas.prouza@penize.cz> 27.09.2001 11:43 Please respond to reklama To: <reklama@nawebu.cz> cc: (bcc: Pavel Hruza/ABC) Subject: RE: Penize.cz Dobry den, jsem rad, ze jste na Penize zavital - a je mi lito, ze tak nedelate casteji :-) S dovolenim to vezmu poporade: 1. Pop up se streamovanym videem - jedna z prvnich kampani pouzivajicich tuto technologii, serveruje ARBOmedia, soucasti je i omezovac shlednuti - aneb prijdete-li k nam opakovane v prubehu dne ci tydne (jak to cini rada nasich uzivatelu), neuvidite tento popup pokazde. 2. Ano, skyscraper Fordu je jiste neprehlednutelny, je to ale pouze jedna ze soucasti dlouhodobe kampane vyuzivajici radu ruznorodych reklamnich prvku (bannery, skyscrapery, PR clanky, out of the box atd.) 3. Soucasny out of the box CSOB je opet soucasti dlouhodobeho projektu teto banky, ktera u nas ke komunikaci pouziva ruzne prvky. Nyni je to prave out of the box (a mimochodem, clickrate nijak netrpi tim, ze jsou na homepage jine reklamni prvky). 4. Bannery se vyskytuji i na jinych strankach nez na homepage-rozcestniku. Zadavatele tak maji moznost uzivatele oslovit svymi bannery i na dalsich strankach :-) Obecne shrnuti: Zminujete tri kampane: na osobni pujcky, stavebni sporeni a auta. Myslim, ze se shodneme na tom, ze lide na reklamni prvek na webu kliknou, pokud maji o dany produkt zajem. A domnivam se, ze tyto tri produkty jsou natolik odlisne, ze nedochazi ke vzajemne kanibalizaci. Pokud bych to vztahl sireji: otevru-li jakykoliv casopis nebo se divam na televizi, v reklamnich blocich bezne bezi reklama na nekolik bank, automobilu nebo pracich prasku. Proc by to tedy melo byt na internetu jinak? Stejne tak nikdo neomezuje to, jake bannerove kampane na kteremkoliv serveru bezi :-) S uctou, Tomas Prouza ************ Tomas Prouza reditel Penize.CZ U Bulhara 3, 110 00 Praha 1 tel.: 02 / 2423 6104, 0603 / 415 840 fax: 02 / 2224 6619 mail: tomas.prouza@penize.cz Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ? -----Original Message----- From: Jiri Brazda [mailto:jiri.brazda@lundegaard.cz] Sent: Thursday, September 27, 2001 11:11 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Penize.cz Dobry den, videli jste dneska Penize.cz? Nejdriv vyskoci neprehlednutelny skyscaper na Ford, pak se objevuji pop-up okno s Wustenrot a nakonec po obrazovce zacne preletavat titerny out-of-the-box. Vznika docela zajimavy efekt - vsimnu si Forda, Wustenrot, ale nechapu, kdo si zaplatil tu "poletuchu". O vyznamu banneru v horni pozici ani nemluve... Copak se klienti neptaji take po tom, jake dalsi kampane pobezi na serveru vedle te jejich??? Jiri Brazda account manager [][] LUNDEGAARD [][] interactive marketing & e-business solutions Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4 tel. 02/2225 3015 fax 02/2225 4458 www.lundegaard.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST