RE: Penize.cz

From: pavel.hruza@e-komerce.cz
Date: 27. 09. 2001, 11:47 CEST


Myslite ze ma nejaky vetsi smysl poustet timto zpusobem na webu reklamni 
klip dostatecne znamy z televize??

Pavel Hrůza 

e-komerce.cz - byznys na internetu
pavel.hruza@e-komerce.cz
http://www.e-komerce.cz




"Tomas Prouza" <tomas.prouza@penize.cz>
27.09.2001 11:43
Please respond to reklama

 
        To:     <reklama@nawebu.cz>
        cc:     (bcc: Pavel Hruza/ABC)
        Subject:        RE: Penize.cz


Dobry den,

jsem rad, ze jste na Penize zavital - a je mi lito, ze tak nedelate 
casteji
:-)

S dovolenim to vezmu poporade:

1. Pop up se streamovanym videem - jedna z prvnich kampani pouzivajicich
tuto technologii, serveruje ARBOmedia, soucasti je i omezovac shlednuti -
aneb prijdete-li k nam opakovane v prubehu dne ci tydne (jak to cini rada
nasich uzivatelu), neuvidite tento popup pokazde.

2. Ano, skyscraper Fordu je jiste neprehlednutelny, je to ale pouze jedna 
ze
soucasti dlouhodobe kampane vyuzivajici radu ruznorodych reklamnich prvku
(bannery, skyscrapery, PR clanky, out of the box atd.)

3. Soucasny out of the box CSOB je opet soucasti dlouhodobeho projektu 
teto
banky, ktera u nas ke komunikaci pouziva ruzne prvky. Nyni je to prave out
of the box (a mimochodem, clickrate nijak netrpi tim, ze jsou na homepage
jine reklamni prvky).

4. Bannery se vyskytuji i na jinych strankach nez na homepage-rozcestniku.
Zadavatele tak maji moznost uzivatele oslovit svymi bannery i na dalsich
strankach :-)

Obecne shrnuti: Zminujete tri kampane: na osobni pujcky, stavebni sporeni 
a
auta. Myslim, ze se shodneme na tom, ze lide na reklamni prvek na webu
kliknou, pokud maji o dany produkt zajem. A domnivam se, ze tyto tri
produkty jsou natolik odlisne, ze nedochazi ke vzajemne kanibalizaci.

Pokud bych to vztahl sireji: otevru-li jakykoliv casopis nebo se divam na
televizi, v reklamnich blocich bezne bezi reklama na nekolik bank,
automobilu nebo pracich prasku. Proc by to tedy melo byt na internetu 
jinak?
Stejne tak nikdo neomezuje to, jake bannerove kampane na kteremkoliv 
serveru
bezi :-)

S uctou,

Tomas Prouza

************
Tomas Prouza
reditel Penize.CZ
U Bulhara 3, 110 00 Praha 1
tel.: 02 / 2423 6104, 0603 / 415 840
fax: 02 / 2224 6619
mail: tomas.prouza@penize.cz

Uz jste dnes navstivili www.penize.cz ?

-----Original Message-----
From: Jiri Brazda [mailto:jiri.brazda@lundegaard.cz]
Sent: Thursday, September 27, 2001 11:11 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Penize.cz


Dobry den,

videli jste dneska Penize.cz? Nejdriv vyskoci neprehlednutelny
skyscaper na Ford, pak se objevuji pop-up okno s Wustenrot a nakonec
po obrazovce zacne preletavat titerny out-of-the-box.

Vznika docela zajimavy efekt - vsimnu si Forda, Wustenrot, ale
nechapu, kdo si zaplatil tu "poletuchu". O vyznamu banneru v horni
pozici ani nemluve... Copak se klienti neptaji take po tom, jake dalsi
kampane pobezi na serveru vedle te jejich???

Jiri Brazda
account manager

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4
tel. 02/2225 3015  fax 02/2225 4458
www.lundegaard.cz


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST