Re: Penize.cz

From: Jiri Brazda (jiri.brazda@lundegaard.cz)
Date: 27. 09. 2001, 12:18 CEST


Dobry den, s Vasim shrnutim nemuzu souhlasit. V extremni situaci
muzete umistit na stranku deset reklamnich prvku vedle sebe (nebo pri
dnesni dynamice reklamy na Internetu ruzne se prekryvajicich,
objevujicich a zase mizejicich) a pokud se bude jednat o naprosto
odlisne kampane, je to v poradku? Ja jsem prave na to prvni shlednuti
vubec nezaregistroval, co se v out-of-the-box zobrazuje - jednak po
chvilce zmizi a jednak se mezitim skryva nekolik sekund pod
skyscraperem Forda (snad za to chudaci neplati).

Navic pochybuji o interpretaci "lide na reklamni prvek na webu
kliknou, pokud maji o dany produkt zajem". Zejmena v pripade Forda...

Jiri Brazda
account manager

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4
tel. 02/2225 3015  fax 02/2225 4458
www.lundegaard.cz

----- Original Message -----
From: "Tomas Prouza" <tomas.prouza@penize.cz>
> Obecne shrnuti: Zminujete tri kampane: na osobni pujcky, stavebni
sporeni a
> auta. Myslim, ze se shodneme na tom, ze lide na reklamni prvek na
webu
> kliknou, pokud maji o dany produkt zajem. A domnivam se, ze tyto tri
> produkty jsou natolik odlisne, ze nedochazi ke vzajemne
kanibalizaci.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST