Dobry den, s Vasim shrnutim nemuzu souhlasit. V extremni situaci muzete umistit na stranku deset reklamnich prvku vedle sebe (nebo pri dnesni dynamice reklamy na Internetu ruzne se prekryvajicich, objevujicich a zase mizejicich) a pokud se bude jednat o naprosto odlisne kampane, je to v poradku? Ja jsem prave na to prvni shlednuti vubec nezaregistroval, co se v out-of-the-box zobrazuje - jednak po chvilce zmizi a jednak se mezitim skryva nekolik sekund pod skyscraperem Forda (snad za to chudaci neplati). Navic pochybuji o interpretaci "lide na reklamni prvek na webu kliknou, pokud maji o dany produkt zajem". Zejmena v pripade Forda... Jiri Brazda account manager [][] LUNDEGAARD [][] interactive marketing & e-business solutions Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4 tel. 02/2225 3015 fax 02/2225 4458 www.lundegaard.cz ----- Original Message ----- From: "Tomas Prouza" <tomas.prouza@penize.cz> > Obecne shrnuti: Zminujete tri kampane: na osobni pujcky, stavebni sporeni a > auta. Myslim, ze se shodneme na tom, ze lide na reklamni prvek na webu > kliknou, pokud maji o dany produkt zajem. A domnivam se, ze tyto tri > produkty jsou natolik odlisne, ze nedochazi ke vzajemne kanibalizaci.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST