Nebylo by na tom nic divneho, kdyby kampane na webu a v TV startovaly soucasne. V TV ten klip jel minimalne nekolik mesicu, coz podle me snizuje ucinost internetove verze. Kdyz uz clovek strpi nejake nevyzadane video, muze ho zklamat ze cekal na neco co uz videl nekolikrat. Zdravi, Pavel Hrùza e-komerce.cz - byznys na internetu pavel.hruza@e-komerce.cz http://www.e-komerce.cz "Tomas Prouza" <tomas.prouza@penize.cz> 27.09.2001 12:15 Please respond to reklama To: <reklama@nawebu.cz> cc: (bcc: Pavel Hruza/ABC) Subject: RE: TV reklamy na internetu A proc ne? Stejne tak se pouzivaji motivy z TV spotu v tiskove reklame a na billboardech, tak proc ne na internetu? Ale tohle je jenom osobni pocit, rozsahlejsi komentar by mel asi poskytnout nekdo z ARBOmedia :-) Tomas Prouza www.penize.cz -----Original Message----- From: pavel.hruza@e-komerce.cz [mailto:pavel.hruza@e-komerce.cz] Sent: Thursday, September 27, 2001 11:48 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Penize.cz Myslite ze ma nejaky vetsi smysl poustet timto zpusobem na webu reklamni klip dostatecne znamy z televize?? Pavel Hrùza e-komerce.cz - byznys na internetu pavel.hruza@e-komerce.cz http://www.e-komerce.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST