Re: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Tom Lebr (really@quick.cz)
Date: 04. 09. 2001, 12:52 CEST


Dobry den,

mozna to s tim uplne nesouviseci, ale v MIA jsme neco na omezovani take
zkouseli, a to hlavne v souvislosti s out-of-the-boxy ("letadlo", uz se tu o
tom take psalo).

Omezeni nebylo vazane na reklamni sit, ale na konkretni server (coz je
specifika OOB, musi se umistovat specialni reklamni kod tak jako tak, pres
IFrame nefunguji) a bylo v radu "letadlo proleti jen dvakrat za den", cookie
se nastavovala pres JS primo ve skriptu, ne ze serveru.

Pro popupy by melo platiti totez v bledemodrem, pri vlozeni na server mimo
vlastni reklamni sit se bez specialniho kodu casto neobejdete, cili do nej
se nejaka rozumna omezovaci pravidla daji implantovat snadno - je to
narocnejsi spis organizacne nez technicky.

Dusledkem byl (pochopitelne) skoro az radovy pokles poctu impresi (web byl
spis se zpravodajstvim), absolutni pocet kliknuti se take snizil ale zdaleka
ne o tolik, cili clickrate celkove citelne vzrostl. Cisla k dispozici
nejsou, bohuzel.

Jedna, ponekud kuriozni, zaludnost je, ze kdyz se nastavi pravidla prilis
tvrde, klientum/accountum se spatne kontroluje, jestli kampan jeste bezi :)
(musel jsem je ucit, jak v IE rucne mazat cookies)

s pozdravem

Tom Lebr
grafika & webdesign
_______________________________________________________________
Tel: (02) 2425 1469    www: http://www.volny.cz/tomlebr/     e-mail:
tleb@quick.cz


----- Original Message -----
From: Tomas Symersky <Tomas.Symersky@ri.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, September 04, 2001 10:47 AM
Subject: RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR


> Dobry den,
>
> mam nekolik dotazu:
>
> 1. Jsou nejaka cisla uspesnosti kampane?
> 2. Toto omezeni je mozne, predpokladam, jen ve Vasi siti, tzn. ze pokud by
> se kampan naplanovala napr. na Mobil, tak toto omezeni neni mozne, je to
> tak?
>
>
> Tomas Symersky
>
> >-----Original Message-----
> >From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
> >Sent: Tuesday, September 04, 2001 10:28 AM
> >To: reklama@nawebu.cz
> >Subject: Re: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR
> >
> >
> >Absolutne souhlasim, pro planovani je to nesmirne obtizne a
> >nema to vubec nic
> >spolecneho s kapacitou pozic merene v impresich. Nastesti mame presne
> >statistiky o navstevnosti pozic tez z hlediska unikatnich
> >navstevniku za dane
> >obdobi ( dle cookies i IP adres ) a proto muzeme frekvenci
> >omezene kampane
> >bez problemu planovat. Problematicke je to v pripade, ze nam
> >na jedne pozici
> >jede vice frekvenci omezenych kampani ve stejnem obdobi. Pak je treba
> >planovat pouze na cast kapacity, nebot nektery unikatni
> >navstevnik se na HP
> >daneho serveru opravdu v danem obdobi objevi napr. pouze jednou.
> >
> >Michal Krejci
> >
> >---------- Original Text ----------
> >
> >From: "miroslav.kucera" <miroslav.kucera@interval.cz>, on
> >4.9.2001 09:48:
> >
> >Zdravim,
> >
> >u takovych kampani je ovsem problem, ze tezko odhadnete konkretni pocet
> >zobrazeni, delku a tedy i cenu kampane. IMHO ale dve zobrazeni reklamy
> >jednomu uzivateli se mi zdaji docela malo.
> >
> >miroslav.kucera = [ www.interval.cz ]
> >
> >
> >----- Original Message -----
> >From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz>
> >To: <reklama@nawebu.cz>
> >Sent: Tuesday, September 04, 2001 9:46 AM
> >Subject: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR
> >
> >
> >| Tento tyden bezi v siti adMaster na serverech iHned, Penize, Financni
> >noviny
> >| a Business Center pop-upy kampane Jaguar X-type ( bannery i
> >na dalsich ).
> >| Zajimal by me vas nazor na pouzitou techniku dvojnasobneho omezeni
> >frekvence
> >| a to :
> >|
> >| -  na max. 2 zobrazeni jednomu uzivateli a to v ramci cele
> >kampane ( na
> >vsech
> >| serverech dohromady )
> >| - na kazdem ze serveru na max. 1 zobrazeni za 1 hodinu
> >|
> >| Cilem techto technik je
> >|
> >| a) odstranit "obtezujici" aspekty mnohanasobneho zobrazeni a
> >tim dosazeni
> >| spise negativniho komunikacniho dopadu
> >| b) dosahnout co nejvyssiho zasahu do cilove skupiny a tim
> >optimalizovat
> >| jednotkovou cenu zasahu
> >|
> >| Protoze se podle nas jedna na ceskem trhu o zcela novou a
> >zatim nepouzitou
> >| technologii, rad bych privital nazory predevsim ze strany zadavatelu
> >reklamy.
> >| Po ukonceni kampane rad zaslu do konference porovnani
> >dosazenich cisel s
> >| porovnanim s vysledky kampani, ktere tuto techniku
> >nepouzily. Upozornuji,
> >ze
> >| pop-upy nemusite vzdy videt, pripadne se vam mohou na danych
> >serverech
> >| stridat s jinymi nasimi pop-upovymi kampanemi ( napr. pro
> >Telecom ), nebot
> >je
> >| preste planovan pocet impresi a ty jsou prubezne rozkladany do celeho
> >obdobi
> >| kampane.
> >|
> >| s pozdravem
> >|
> >| Mgr. Michal Krejci
> >| Head of Internet Sales - AdMaster project
> >| ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
> >| Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
> >| Email:   mkrejci@arbomedia.cz
> >| http://www.arbomedia.cz
> >| Tel    +420 2  510 82 224
> >| Fax   +420 2  510 82 105
> >|
> >|
> >---------------------------------------------------------------
> >-----------
> >| Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> |
> |
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST