Re: reklama na rychloobratkove zbozi

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 19. 07. 2001, 20:18 CEST


---> Bonjour!

> Vy mě dnes nějak čtete :-). 

---> Nerad ztracim cas, tak radsi chodim tam, kde muzu ocekavat kvalitu. 
Jeste jsem se nezklamal.

> Ale zadávání reklamy u velkých korporací funguje jinak - na bázi dlouho
> dopředu plánovaných rozpočtů a ucelených mediálních mixů, které se vymyslí
> "uvnitř" společnosti a její reklamní agentury, a agentura pak už volí jen
> "placement". Tito zadavatelé rozhodně nečekají, až někdo přijde a nabídne
> jim "ohromné možnosti" někde inzerovat.

---> Ano, ano, videl jsem to zevnitr v reklamnich agenturach, kde jsem pracoval. 
Ale vetsinou jsem mel pocit, ze jde predevsim o osobni vztahy (a budete se divit, 
dokonce u klientu jako je Mercedes-Benz, BMW, SkodaAuto a ze "spotrebnich" 
treba Linea Nivnice, Jan Becher, Merci ci United Distillers). Spravny account je 
obvykle schopen klientovi vnutit i sebevetsi nesmysl. Vas priklad s Monou a vlastnimi 
zkusenostmi mne v tom jen utvrzuje.

---> Mozna by to mohlo byt zajimave tema pro Prvni Outerek. Pisu si a reknu 
o tom Bartosovi.

Pekny den a diky za zajimave nazory.

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST