---> Bonjour! > Vy mě dnes nějak čtete :-). ---> Nerad ztracim cas, tak radsi chodim tam, kde muzu ocekavat kvalitu. Jeste jsem se nezklamal. > Ale zadávání reklamy u velkých korporací funguje jinak - na bázi dlouho > dopředu plánovaných rozpočtů a ucelených mediálních mixů, které se vymyslí > "uvnitř" společnosti a její reklamní agentury, a agentura pak už volí jen > "placement". Tito zadavatelé rozhodně nečekají, až někdo přijde a nabídne > jim "ohromné možnosti" někde inzerovat. ---> Ano, ano, videl jsem to zevnitr v reklamnich agenturach, kde jsem pracoval. Ale vetsinou jsem mel pocit, ze jde predevsim o osobni vztahy (a budete se divit, dokonce u klientu jako je Mercedes-Benz, BMW, SkodaAuto a ze "spotrebnich" treba Linea Nivnice, Jan Becher, Merci ci United Distillers). Spravny account je obvykle schopen klientovi vnutit i sebevetsi nesmysl. Vas priklad s Monou a vlastnimi zkusenostmi mne v tom jen utvrzuje. ---> Mozna by to mohlo byt zajimave tema pro Prvni Outerek. Pisu si a reknu o tom Bartosovi. Pekny den a diky za zajimave nazory. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST