Re: cena prouzkove reklamy

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 08. 07. 2001, 23:20 CEST


No, pane Hlavenka, vy asi nejlip sam vite, co znamena hrat prvni ligu.
Vy,  stejne jako ja, asi vime, co to ve vztahu k zadavani reklamy prece
znamena. Nebo se pletu?

A  k  te HODNOTE 1ks zobrazeni. Asi ma vetsi hodnotu treba u vas, kdyz
se  jedna  o  reklamu na nove HDD Maxtor, nez treba na Seznamu, kde to
uvidi  i  spousta lidi, co ani nevi co to HDD je, ze? Naopak u reklamy
na  vlozky  to  bude asi naopak, i kdyz uznavam, ze vase ctenarky jich
jiste  i tak vyuziji. Podotykam, ze ani jednu, ani druhou reklamu jsem
zatim na netu nevidel :-)

Přeji hezky den.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz

> Přicházím k tomuto mailu asi pozdě, ale objevují se zde opravdu překvapivé
> nové věci! Copak ony servery se všeobecným zaměřením hrají nějakou ligu? Je
> to pravda nebo to je jenom usilovné zbožné přání pána z jednoho serveru,
> který by chtěl, aby jako ten jeho server byl zařazován do nějaké jiné "ligy"
> než server toho druhého?

> Jak se liší HODNOTA 1 ks zobrazení banneru na všeobecně (nespecifikovaně)
> zaměřených serverech PRO ZÁKAZNÍKA, ať již jde o nejznámější internetovou
> adresu u nás (při vší úctě k Atlasu: není to Atlas), nebo na serveru s
> návštěvností pěti lidí za týden?



> ----- Original Message -----
> From: "Petr Havlicek" <havlicek@atlas-as.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Tuesday, July 03, 2001 9:49 AM
> Subject: RE: cena prouzkove reklamy


> Dobry den vsem,

> ponekud mi pripada, ze se timto krokem Seznam zacina priblizovat vsem
> tem serverum 2. a 3. ligy.
> Take tam koupite za CPT 20, 30 Kc a zdaleka nejsou vyprodane. Asociace
> nekvalitnich bot je tu zcela
> na miste, ale v oblasti B2B sluzeb bych zvolil spise prirovnani k
> zlevnenemu Boeingu pro VIP osoby.

> Myslim, ze cesta je spise opacna, predevsim jde o to zkvalitnovat
> ucinnost reklamy a jeji cileni. Tedy nic noveho pod sluncem.

> Mimochodem, kdyz jsou transakce tak jednoduche Ivo, proc nejsou v
> novinach a casopisech jen same nabidky nemovitosti s kupony a
> referencnim cislem, kterymi by se tisk zivil?

> Myslim, ze je to jen dalsi pekne PR Seznamu v kterych je Ivo urcite
> mistr. Bravo.

> Petr Havlicek
> Sales Manager
> ATLAS.CZ, a.s.


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST