No, pane Hlavenka, vy asi nejlip sam vite, co znamena hrat prvni ligu. Vy, stejne jako ja, asi vime, co to ve vztahu k zadavani reklamy prece znamena. Nebo se pletu? A k te HODNOTE 1ks zobrazeni. Asi ma vetsi hodnotu treba u vas, kdyz se jedna o reklamu na nove HDD Maxtor, nez treba na Seznamu, kde to uvidi i spousta lidi, co ani nevi co to HDD je, ze? Naopak u reklamy na vlozky to bude asi naopak, i kdyz uznavam, ze vase ctenarky jich jiste i tak vyuziji. Podotykam, ze ani jednu, ani druhou reklamu jsem zatim na netu nevidel :-) Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz > Přicházím k tomuto mailu asi pozdě, ale objevují se zde opravdu překvapivé > nové věci! Copak ony servery se všeobecným zaměřením hrají nějakou ligu? Je > to pravda nebo to je jenom usilovné zbožné přání pána z jednoho serveru, > který by chtěl, aby jako ten jeho server byl zařazován do nějaké jiné "ligy" > než server toho druhého? > Jak se liší HODNOTA 1 ks zobrazení banneru na všeobecně (nespecifikovaně) > zaměřených serverech PRO ZÁKAZNÍKA, ať již jde o nejznámější internetovou > adresu u nás (při vší úctě k Atlasu: není to Atlas), nebo na serveru s > návštěvností pěti lidí za týden? > ----- Original Message ----- > From: "Petr Havlicek" <havlicek@atlas-as.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, July 03, 2001 9:49 AM > Subject: RE: cena prouzkove reklamy > Dobry den vsem, > ponekud mi pripada, ze se timto krokem Seznam zacina priblizovat vsem > tem serverum 2. a 3. ligy. > Take tam koupite za CPT 20, 30 Kc a zdaleka nejsou vyprodane. Asociace > nekvalitnich bot je tu zcela > na miste, ale v oblasti B2B sluzeb bych zvolil spise prirovnani k > zlevnenemu Boeingu pro VIP osoby. > Myslim, ze cesta je spise opacna, predevsim jde o to zkvalitnovat > ucinnost reklamy a jeji cileni. Tedy nic noveho pod sluncem. > Mimochodem, kdyz jsou transakce tak jednoduche Ivo, proc nejsou v > novinach a casopisech jen same nabidky nemovitosti s kupony a > referencnim cislem, kterymi by se tisk zivil? > Myslim, ze je to jen dalsi pekne PR Seznamu v kterych je Ivo urcite > mistr. Bravo. > Petr Havlicek > Sales Manager > ATLAS.CZ, a.s. > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST