Re: cena prouzkove reklamy

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 08. 07. 2001, 17:02 CEST


Přicházím k tomuto mailu asi pozdě, ale objevují se zde opravdu překvapivé
nové věci! Copak ony servery se všeobecným zaměřením hrají nějakou ligu? Je
to pravda nebo to je jenom usilovné zbožné přání pána z jednoho serveru,
který by chtěl, aby jako ten jeho server byl zařazován do nějaké jiné "ligy"
než server toho druhého?

Jak se liší HODNOTA 1 ks zobrazení banneru na všeobecně (nespecifikovaně)
zaměřených serverech PRO ZÁKAZNÍKA, ať již jde o nejznámější internetovou
adresu u nás (při vší úctě k Atlasu: není to Atlas), nebo na serveru s
návštěvností pěti lidí za týden?



----- Original Message -----
From: "Petr Havlicek" <havlicek@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, July 03, 2001 9:49 AM
Subject: RE: cena prouzkove reklamy


Dobry den vsem,

ponekud mi pripada, ze se timto krokem Seznam zacina priblizovat vsem
tem serverum 2. a 3. ligy.
Take tam koupite za CPT 20, 30 Kc a zdaleka nejsou vyprodane. Asociace
nekvalitnich bot je tu zcela
na miste, ale v oblasti B2B sluzeb bych zvolil spise prirovnani k
zlevnenemu Boeingu pro VIP osoby.

Myslim, ze cesta je spise opacna, predevsim jde o to zkvalitnovat
ucinnost reklamy a jeji cileni. Tedy nic noveho pod sluncem.

Mimochodem, kdyz jsou transakce tak jednoduche Ivo, proc nejsou v
novinach a casopisech jen same nabidky nemovitosti s kupony a
referencnim cislem, kterymi by se tisk zivil?

Myslim, ze je to jen dalsi pekne PR Seznamu v kterych je Ivo urcite
mistr. Bravo.

Petr Havlicek
Sales Manager
ATLAS.CZ, a.s.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST