Re: Pay per click

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 04. 07. 2001, 10:45 CEST


Ale to prece neni problem serveru, ale problem klienta. Kdyz je s takovou
uspesnosti spokojen, proc ne, alespon vam neodchazi velke mnozstvi lidi se
serveru ;-). Pokud by ovsem takovy banner byl placen za kliknuti, je potreba
polozit klientovi "nuz na krk"  :)

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomas Symersky" <Tomas.Symersky@ri.cz>
Komu: <reklama@nawebu.cz>
Odesláno: 4. července 2001 10:48
Předmět: RE: Pay per click


| stava se i 0,1% je to vyjimkou, ale pokud bezu nekde 6 mesicu stejny
banner,
| tak nemuze byt uspesny a zkuste po klientovy chtit novy banner!
|
| >-----Original Message-----
| >From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
| >Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:39 AM
| >To: reklama@nawebu.cz
| >Subject: RE: Pay per click
| >
| >
| >Otazka v tomto pripade je, ci to je chyba :-). Pokud nejde o ciste
| >brandovy banner (tam bych ovsem CTR nenazyval uspesnosti), tak
| >dosahnout
| >0,1 % je sveho druhu umeni. IMHO kvalitne zacileny a slusne kreativne
| >provedeny banner nemuze mit CTR pod 0,5 %.
| >
| >Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
| >Atlas.cz
| >
| >
| >
| >-----Original Message-----
| >From: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz]
| >Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:41 AM
| >To: 'reklama@nawebu.cz'
| >Subject: RE: Pay per click
| >
| >
| >ale muze se stat, ze bude uspesnost i 0,1%!!
| >
| >
| >---------------------------------------------------------------
| >-----------
| >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
| >http://reklama.nawebu.cz/
| >
|
| --------------------------------------------------------------------------
| Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
|
|


=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST