Ja osobne bych prikladal vetsi duraz zacileni banneru pred jeho provedenim. Pokud na serveru s rybickami date jenom bily banner, oramujete ho cerne a date jenom statiticky text "Sleva 30 procent na krmivo pro vase rybicky", lide na nej budou klikat stejne dobre. Uplne jednoduchy, trivialni GIF banner na spravnem zacileni ma ve vetsine pripadu mnohem vetsi CTR nez treba vynikajici FLASH banner naprosto nezacileny. niky = [ www.interval.cz ] ----- Původní zpráva ----- Od: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> Komu: <reklama@nawebu.cz> Odesláno: 4. července 2001 10:39 Předmět: RE: Pay per click Otazka v tomto pripade je, ci to je chyba :-). Pokud nejde o ciste brandovy banner (tam bych ovsem CTR nenazyval uspesnosti), tak dosahnout 0,1 % je sveho druhu umeni. IMHO kvalitne zacileny a slusne kreativne provedeny banner nemuze mit CTR pod 0,5 %. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST