Re: Pay per click

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 04. 07. 2001, 10:41 CEST


Ja osobne bych prikladal vetsi duraz zacileni banneru pred jeho provedenim.
Pokud na serveru s rybickami date jenom bily banner, oramujete ho cerne a
date jenom statiticky text "Sleva 30 procent na krmivo pro vase rybicky",
lide na nej budou klikat stejne dobre.

Uplne jednoduchy, trivialni GIF banner na spravnem zacileni ma ve vetsine
pripadu mnohem vetsi CTR nez treba vynikajici FLASH banner naprosto
nezacileny.

niky = [ www.interval.cz ]


----- Původní zpráva -----
Od: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
Komu: <reklama@nawebu.cz>
Odesláno: 4. července 2001 10:39
Předmět: RE: Pay per click


Otazka v tomto pripade je, ci to je chyba :-). Pokud nejde o ciste
brandovy banner (tam bych ovsem CTR nenazyval uspesnosti), tak dosahnout
0,1 % je sveho druhu umeni. IMHO kvalitne zacileny a slusne kreativne
provedeny banner nemuze mit CTR pod 0,5 %.

Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz





=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST