stava se i 0,1% je to vyjimkou, ale pokud bezu nekde 6 mesicu stejny banner, tak nemuze byt uspesny a zkuste po klientovy chtit novy banner! >-----Original Message----- >From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] >Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:39 AM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: RE: Pay per click > > >Otazka v tomto pripade je, ci to je chyba :-). Pokud nejde o ciste >brandovy banner (tam bych ovsem CTR nenazyval uspesnosti), tak >dosahnout >0,1 % je sveho druhu umeni. IMHO kvalitne zacileny a slusne kreativne >provedeny banner nemuze mit CTR pod 0,5 %. > >Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz >Atlas.cz > > > >-----Original Message----- >From: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz] >Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:41 AM >To: 'reklama@nawebu.cz' >Subject: RE: Pay per click > > >ale muze se stat, ze bude uspesnost i 0,1%!! > > >--------------------------------------------------------------- >----------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST