RE: Pay per click

From: Tomas Symersky (Tomas.Symersky@ri.cz)
Date: 04. 07. 2001, 10:48 CEST


stava se i 0,1% je to vyjimkou, ale pokud bezu nekde 6 mesicu stejny banner,
tak nemuze byt uspesny a zkuste po klientovy chtit novy banner!

>-----Original Message-----
>From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
>Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:39 AM
>To: reklama@nawebu.cz
>Subject: RE: Pay per click
>
>
>Otazka v tomto pripade je, ci to je chyba :-). Pokud nejde o ciste
>brandovy banner (tam bych ovsem CTR nenazyval uspesnosti), tak 
>dosahnout
>0,1 % je sveho druhu umeni. IMHO kvalitne zacileny a slusne kreativne
>provedeny banner nemuze mit CTR pod 0,5 %.
>
>Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
>Atlas.cz
>
>
>
>-----Original Message-----
>From: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz]
>Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:41 AM
>To: 'reklama@nawebu.cz'
>Subject: RE: Pay per click
>
>
>ale muze se stat, ze bude uspesnost i 0,1%!!
>
>
>---------------------------------------------------------------
>-----------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
>http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST