Samozrejme, ze muze, vzdyt ja to nikde nepopiram. Ale receno vasimi slovy, uspesnost muze byt take treba 1.4 procenta, coz pochopitelne snizi cenu za jedno kliknuti. niky = [ www.interval.cz ] ----- Původní zpráva ----- Od: "Tomas Symersky" <Tomas.Symersky@ri.cz> Komu: <reklama@nawebu.cz> Odesláno: 4. července 2001 10:41 Předmět: RE: Pay per click ale muze se stat, ze bude uspesnost i 0,1%!! >-----Original Message----- >From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@interval.cz] >Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:26 AM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: Re: Pay per click > > >Dobry den, > >ja osobne na tom zadnou troufalost nevidim. Kdyz si vezmes >kampan, ktera ma >100 tisic shlednuti, jeji cena je napr. 50000 Kc a uspesnost >je napr. 0.7 >procent (docela realne), tak pote mas 700 kliknuti, tak te >jedno kliknuti >vyslo priblizne na 72 Kc. Nesmysl? Skutecnost a zadna troufalost. > >niky = [ www.interval.cz ] ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST