Re: Pay per click

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 04. 07. 2001, 10:26 CEST


Dobry den,

ja osobne na tom zadnou troufalost nevidim. Kdyz si vezmes kampan, ktera ma
100 tisic shlednuti, jeji cena je napr. 50000 Kc a uspesnost je napr. 0.7
procent (docela realne), tak pote mas 700 kliknuti, tak te jedno kliknuti
vyslo priblizne na 72 Kc. Nesmysl? Skutecnost a zadna troufalost.

niky = [ www.interval.cz ]


----- Původní zpráva -----
Od: "Zdenek Cendra - SuperSMS.cz" <speed.express@seznam.cz>
Komu: <reklama@nawebu.cz>; <dev@b2bexpander.com>
Odesláno: 4. července 2001 10:15
Předmět: Re: Pay per click


| Opravdu troufalost:
|
| - 1 kliknutí na jakýkoliv banner 50 Kč
|
| Zajimalo by me kolik na toto "lapite" klientu :)
|
| Ale na druhou stranu by nebylo na skodu, kdyz hovorite o libovolnem
banneru
| vytvorit banner, ktery je napriklad transparentni a neobsahuje zedny
text -
| nebyl by tedy videt :)) klikvaost by byla jiste uctihodna o:) .... :)
|
|
|



=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST