Ne, asi jste se prehledl, pisu ....A najednou si zde mohu precist jejich prispevek o reklame na e-mailu.............. tedy, ze v teto konferenci jsem si precetl prispevek na tema e-mail marketing. O teto firme (duhaplast) jsem dodnes nemel ani tucha, natoz abych od nich nekdy dostal nejaky reklamni e-mail z oblasti uklidovych sluzeb (ktery by mi velmi , skutecne velmi pomohl). No jde mi o to, ze jak asi funguje reklama na netu, kdyz nefunguje na jedne ulici, v jednom meste...... ----------------------------------------------------- Click here for Free Video!! http://www.gohip.com/free_video/ ----- Original Message ----- From: Miroslav Kucera To: reklama@nawebu.cz Sent: 28. června 2001 11:05 Subject: Re: E-mail marketing Osobne z vaseho prispevku nejsem nejak moudry, na prvnich dvou odstavcich pisete, ze hledate poradenskou firmu, a prijde vam email, ktery je presne to, co potrebujete - alespon jsem to tak pochopil - a v dalsich odstavich pisete, ze to nefunguje?! niky = [ www.interval.cz ] ----- Original Message ----- From: "dp" <danprerucil@seznam.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 28, 2001 10:49 AM Subject: Re: E-mail marketing Jak opravdu funguje, tedy lepe receno vubec nefunguje, reklama na netu jsem zjistil az ted. Jsem z Prerova. Hledal jsem poradenskou firmu, ktera by pro mne udelala prave web ohledne podnikani v uklidovych sluzbach a v jejich propagaci na Internetu. Sedim v kancelari, ze ktere vidim Nordicpark. Ani ve snu by mne nenapadlo ze tam sidli nejaka firma Duhaplast, ktera se timto poradenstvim zabyva. A najednou si zde mohu precist jejich prispevek o reklame na e-mailu. O tom jak je tento direct marketing neuspesny, o tom, jak jejich maily jsou 100% cileny, apodobne nesmysly, uvadene dnes a denne vsemi, kteri vykonavaji tuto cinnost a rikaji,.... my Vam poradime. nevim na koho se cilila ona kampan, kde vzali ony presne adresy uklidovych firem, ale podle tohoto konkretniho pripadu si myslim, ze zadat si nejakou podobnou reklamni akci u takoveto firmy (ted nemyslim primo a jen duhaplast) je jen absolutni ztrata casu a vyhozene penize. A potom se divime, ze reklama na Internetu zkomira. Kdo se totiz jednou takto napali, vyhodi penize a zjisti ze to bylo uplne k nicemu, a ze se o jeho produktech, reklamovanych pres onen slavny a skvely Internet, nedozvi ani ti, co sidli pres ulici, tak pak je nekde neco spatneho, ale velmi spatneho. dp ----------------------------------------------------- Click here for Free Video!! http://www.gohip.com/free_video/ ----- Original Message ----- From: Jiří Herinek To: reklama@nawebu.cz Sent: 28. června 2001 8:29 Subject: E-mail marketing Pěkné ráno, už tu bylo řečeno mnohé o úspěšnosti SMS kampaně, o tom, co je a není SPAM (o nevyžádané poště se však budou vést živé diskuse až do té doby, dokud tuto problematiku nebude upravovat zákon). Ale co tu ještě nezaznělo je úspěšnost direct e-mailu. Pro naše klienty občas zajišťujeme rozeslání direct e-mailu. Tak, jako uvedl pan Prokop, z veřejně dostupných zdrojů vybereme relevantní adresy (např. úklidových firem) a na tyto adresy rozešleme nabídku - reklamní sdělení (např. nabídka úklidové techniky).I když se jedná o 100 % cílení, příjemcům se dostávají pro ně relevantní informace, je úspěšnost (pod kterou si představuji "akci" příjemce - odpověď na e-mail, telefonát) pod 1 % a to je žalostně málo. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Jiří Herinek Ing. Jiří Herinek Duhaplast, s.r.o. projekt INTEKOM - internet a komunikace 750 02 Přerov, Seifertova 33 - Nordic Park ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST