Re: Snuska blabolu o internetove reklame

From: cgc.corp (cgc.corp@seznam.cz)
Date: 28. 06. 2001, 11:06 CEST


No pane Hlavenka, myslim si, ze s tou nepravou adresou nemate moc pravdu. Je to jen zasterka reklamnich systemu viz. vaseho Linxe, aby alespon jeste o neco zvysily clickrate baneru uvadenych jejich systemem.
Protoze, kdyby opravdu byla u kazdeho baneru spravna URl, tak klient ktery jiz nekdy byl treba na strankach  e-mail.cz (ted narazim na jejich po... chytani obalek), tak by nikdy na baner neklikl. Podtrhuji to NIKDY !!!
Takze ono je to vse jen takovy mensi podvudek na klienty pro zlepseni clickrate reklamnich systemu a pro zlepseni navstevnosti reklamovanych (sic klienti nastvane ihned odchazeji, ale treba ten vzpominany email.cz muze zase ukazat o neco vetsi navstevnost).
Je jen otazka, zda se takoveto "smeleni" jiz ted pomalu neobraci proti placene reklame na Internetu.



 
-----------------------------------------------------
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/free_video/

  ----- Original Message ----- 
  From: jiri.hlavenka@cpress.cz 
  To: reklama@nawebu.cz 
  Sent: 28. června 2001 0:21
  Subject: Re: Snuska blabolu o internetove reklame


  Ale přece "it´s not a bug, it´s a feature"! :-)
  To, že cílové URL není v odkazu vidět, je naprosto záměrné - ve prospěch
  inzerenta, ten si to žádá a oprávněně. Tutéž vlastnost mají i zahraniční
  reklamní systémy, ať již výměnné či komerční. V řadě případů inzerent
  nechce, aby jeho jméno (URL) bylo rozklíčováno přímo v odkazu, protože chce,
  aby uživatelé na banner klikli, pokud chtějí zjistit, co se za ním skrývá a
  ne aby jim k tomu stačilo najet myší na banner a přečíst si to ve stavovém
  řádku.

  ----- Original Message -----
  From: "Filip Jirsák" <filip.jirsak@centrum.cz>
  To: <reklama@nawebu.cz>
  Sent: Wednesday, June 27, 2001 3:04 PM
  Subject: RE: Snuska blabolu o internetove reklame


  > Výměnné systémy mají často nepřehledný a nic neříkající odkaz
  > (zrovna na jeden koukám). A když mají komerční systémy odkazy
  > ještě složitější, rozhodně to nemluví ani v jejich prospěch. Ale
  > ani ve prospěch výměnných systémů, protože to, že je někdo ještě
  > horší, je neomlouvá.
  > Filip Jirsák
  > ______________________________________________________________
  > > Od: "Roman Hlousek" <roman.hlousek@firma.seznam.cz>
  > > Komu: <reklama@nawebu.cz>
  > > CC:
  > > Datum: Fri, 22 Jun 2001 15:14:41 +0200
  > > Předmět: RE: Snuska blabolu o internetove reklame
  > >
  > > Prominte, ale tohle jsem nepochopil. Muzete mi to dovysvetlit?
  > >
  > > > > URL odkazu ve vymennych systemech byva casto "jednodussi"
  > nez v
  > > > komercnim
  > > > > systemu velikeho serveru. Nemam pravdu? A navic: reknete
  > kolik
  > > >
  > > > Což není pozitivní ani pro jednu stranu.
  > >
  > >
  > >
  > > ----------------------------------------------------------------
  > ----------
  > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
  > http://reklama.nawebu.cz/
  > >
  >
  >
  > Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
  > Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz
  >
  >
  >
  >
  > --------------------------------------------------------------------------
  > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


  --------------------------------------------------------------------------
  Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST