---> Bonsoir! > 1) Adresa prijemce je verejne dostupna, nejlepe spolu s jeho jmenem. ---> Moje adresa je verejne pristupna treba v archivu teto konference. Vzhledem k tomu, ze je to konference o reklame, muzu tedy dostat jakoukoli reklamu. Jelikoz je ma adresa dostupna na Lupe u kazdyho myho clanku, muze mi tedy kdokoli poslat jakoukoli reklamu o tom, k cemu se vaze clanek nebo zamereni serveru. A panztoze pisu ctvrtecni tipy na Kudykam, muze mi kdekdo poslat reklamu na cokoli, co ma vlastni URL. :-(( ---> Ja tvrdim, ze pokud mi chce nekdo neco sdelit, ma vydat tiskovou zpravu a distribuovat ji prostrednictvim CTK. (Vyjimkou jsou skutecne relevantni informace, ktere vitam, a ktere ocekavam, zvlaste prijdou-li ve spravny cas.) > 2) Obsah zpravy je relevantni s kontextem, v jakem byla adresa prijemce > uverejnena dle bodu 1. Zda tuto podminku muze nahradit 'dobre cileni', > tezko rict. > > 3) Zprava je podepsana pravym jmenem odesilatele a obsahuje platnou > zpatecni adresu. > > Zprava, ktera porusuje byt jedno z vyse uvedenych pravidel, dela svemu > odesilateli ostudu a jako reklama je kontraproduktivni. Krome toho si > odesilatel udela ostudu i zpravou, ktera neobsahuje slusne osloveni > adresata jmenem. Takove to "Vazeni zakaznici", nebo dokonce jen "Vazeni", > rovnou hazim do kose, aniz bych to dal cetl. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST