Re: email marketing

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 28. 06. 2001, 03:00 CEST


---> Bonsoir!

> 1) Adresa prijemce je verejne dostupna, nejlepe spolu s jeho jmenem.

---> Moje adresa je verejne pristupna treba v archivu teto konference. 
Vzhledem k tomu, ze je to konference o reklame, muzu tedy dostat 
jakoukoli reklamu. Jelikoz je ma adresa dostupna na Lupe u kazdyho 
myho clanku, muze mi tedy kdokoli poslat jakoukoli reklamu o tom, 
k cemu se vaze clanek nebo zamereni serveru. A panztoze pisu ctvrtecni 
tipy na Kudykam, muze mi kdekdo poslat reklamu na cokoli, co ma 
vlastni URL. :-((

---> Ja tvrdim, ze pokud mi chce nekdo neco sdelit, ma vydat tiskovou 
zpravu a distribuovat ji prostrednictvim CTK.

(Vyjimkou jsou skutecne relevantni informace, ktere vitam, a ktere 
ocekavam, zvlaste prijdou-li ve spravny cas.)

> 2) Obsah zpravy je relevantni s kontextem, v jakem byla adresa prijemce 
> uverejnena dle bodu 1. Zda tuto podminku muze nahradit 'dobre cileni', 
> tezko rict.
> 
> 3) Zprava je podepsana pravym jmenem odesilatele a obsahuje platnou 
> zpatecni adresu.
> 
> Zprava, ktera porusuje byt jedno z vyse uvedenych pravidel, dela svemu 
> odesilateli ostudu a jako reklama je kontraproduktivni. Krome toho si 
> odesilatel udela ostudu i zpravou, ktera neobsahuje slusne osloveni 
> adresata jmenem. Takove to "Vazeni zakaznici", nebo dokonce jen "Vazeni", 
> rovnou hazim do kose, aniz bych to dal cetl.

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST