RE: email marketing

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 28. 06. 2001, 01:10 CEST


Muj nazor je pomerne jednoduchy. O spam se nejedna, jsou-li splneny tyto 
podminky:

1) Adresa prijemce je verejne dostupna, nejlepe spolu s jeho jmenem.

2) Obsah zpravy je relevantni s kontextem, v jakem byla adresa prijemce 
uverejnena dle bodu 1. Zda tuto podminku muze nahradit 'dobre cileni', 
tezko rict.

3) Zprava je podepsana pravym jmenem odesilatele a obsahuje platnou 
zpatecni adresu.

Zprava, ktera porusuje byt jedno z vyse uvedenych pravidel, dela svemu 
odesilateli ostudu a jako reklama je kontraproduktivni. Krome toho si 
odesilatel udela ostudu i zpravou, ktera neobsahuje slusne osloveni 
adresata jmenem. Takove to "Vazeni zakaznici", nebo dokonce jen "Vazeni", 
rovnou hazim do kose, aniz bych to dal cetl.

Zdravi,

Marek Prokop
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
 * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> -----Original Message-----
> From:	Jiri Brazda [SMTP:xbraj12@vse.cz]
> Sent:	Wednesday, June 27, 2001 2:19 PM
> To:	reklama@nawebu.cz
> Subject:	email marketing
>
> Dobry den, tohle tema tady zatim prilis nezaznelo. V poslednich par
> dnech
> jsem dostal dva maily, kazdy upozornoval kratkym odstaveckem na novy
> server,
> pak nasledovala omluva za nevyzadany mail, jednou byl pripojen primy
> kontakt, jednou byla uvedena jen redakce.
>
> Obe reklamy byly _pomerne_ dobre cilene (narozdil od totalniho SPAMu
> jakychsi bazenu a chemie, ktery mi navic prisel snad sestkrat). Nakolik
> to
> je nahoda, tezko posoudim, ale osobne mam pocit, ze omluva za nevyzadany
> mail na konci to naprosto zabiji. Autori techto mailu totiz automaticky
> sdeluji prijemci, ze udelali neco spatneho i presto, ze to vedeli -
> zrejme
> nemohli jinak. To nevzbuzuje na zacatek prilis duvery.
>
> Osobne ale zastavam nazor, ze DOBRE CILENY direct mail se seriozni
> nabidkou
> muze byt prinosem pro obe strany. Prijemce prece take zajima, co se deje
> noveho v jeho oboru.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST