email marketing

From: Jiri Brazda (xbraj12@vse.cz)
Date: 27. 06. 2001, 14:18 CEST


Dobry den, tohle tema tady zatim prilis nezaznelo. V poslednich par dnech
jsem dostal dva maily, kazdy upozornoval kratkym odstaveckem na novy server,
pak nasledovala omluva za nevyzadany mail, jednou byl pripojen primy
kontakt, jednou byla uvedena jen redakce.

Obe reklamy byly _pomerne_ dobre cilene (narozdil od totalniho SPAMu
jakychsi bazenu a chemie, ktery mi navic prisel snad sestkrat). Nakolik to
je nahoda, tezko posoudim, ale osobne mam pocit, ze omluva za nevyzadany
mail na konci to naprosto zabiji. Autori techto mailu totiz automaticky
sdeluji prijemci, ze udelali neco spatneho i presto, ze to vedeli - zrejme
nemohli jinak. To nevzbuzuje na zacatek prilis duvery.

Osobne ale zastavam nazor, ze DOBRE CILENY direct mail se seriozni nabidkou
muze byt prinosem pro obe strany. Prijemce prece take zajima, co se deje
noveho v jeho oboru.

Perlicka: ovsem nekdy je to tezke, snazil jsem se pro sve osvetove aktivity
kontaktovat nekoho z PWC, zda by bylo mozne udelat nejaky rozhovor nebo
clanek o jejich aktivitach v on-line poradenstvi. Odpoved? "Please delete me
from your mailing list". Asi me to melo napadnout, ze ten clovek nebude
komunikovat v cestine :-) Proc ale pak lokalizuji sve stranky do cestiny???

Jiri Brazda
jiri.brazda@iporadny.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST