Asi je trošku zavádějící rozlišení výměnné vs. komerční reklamní systémy. Přesnější by asi bylo obecně reklamní systémy (které generují velký objem zobrazení, ale jsou málo cílené; sem patří výměnné systémy, ale i systémy, které prodávají reklamu za Vás ve velkých balících; a také sem často patří inzerce portálů na sebe sama - na jinou službu téhož portálu) vs. cílené reklamní akce (které jsou většinou cílené na konkrétní skupinu a omezenou a předem definovanou skupinu serverů). Důvodů, proč tyto systémy obtěžují více je několik: - i na stejnou pozici zobrazí pokaždé něco jiného, takže tento banner člověk hůře "přeskočí", než banner, který už viděl a ví, že je to banner a že ho nezajímá - tyto systémy často neobsahují textový popisek banneru, ale systému (což zhoršuje orientaci na co je to vlastně reklama) - často se odkazují stylem ad.reklamni-system.cz/velke_cislo/, takze clovek zase nevi, kam se proklikne. Filip Jirsák ______________________________________________________________ > Od: jiri.hlavenka@cpress.cz > Komu: reklama@nawebu.cz > CC: > Datum: Thu, 21 Jun 2001 11:58:17 +0200 > Předmět: Re: Snuska blabolu o internetove reklame > > To jsem nepochopil. Výměnné systémy generují otravné bannery a komerční > systémy vám podsouvají bannery neotravné? > > ----- Original Message ----- > > > Neni preci problem odfiltrovat vymenne reklamni systemy. Je fakt, ze > > nejvice otravnych banneru jde prave z nich, to je realita. > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST