Re: Snuska blabolu o internetove reklame

From: Filip Jirsák (filip.jirsak@centrum.cz)
Date: 21. 06. 2001, 17:10 CEST


Asi je trošku zavádějící rozlišení výměnné vs. komerční reklamní 
systémy. Přesnější by asi bylo obecně reklamní systémy (které 
generují velký objem zobrazení, ale jsou málo cílené; sem patří 
výměnné systémy, ale i systémy, které prodávají reklamu za Vás ve 
velkých balících; a také sem často patří inzerce portálů na sebe 
sama - na jinou službu téhož portálu) vs. cílené reklamní akce 
(které jsou většinou cílené na konkrétní skupinu a omezenou a 
předem definovanou skupinu serverů).
Důvodů, proč tyto systémy obtěžují více je několik:
- i na stejnou pozici zobrazí pokaždé něco jiného, takže tento 
banner člověk hůře "přeskočí", než banner, který už viděl a ví, 
že je to banner a že ho nezajímá
- tyto systémy často neobsahují textový popisek banneru, ale 
systému (což zhoršuje orientaci na co je to vlastně reklama)
- často se odkazují stylem ad.reklamni-system.cz/velke_cislo/, 
takze clovek zase nevi, kam se proklikne.
Filip Jirsák
______________________________________________________________
> Od: jiri.hlavenka@cpress.cz
> Komu: reklama@nawebu.cz
> CC: 
> Datum: Thu, 21 Jun 2001 11:58:17 +0200
> Předmět: Re: Snuska blabolu o internetove reklame
>
> To jsem nepochopil. Výměnné systémy generují otravné bannery a 
komerční
> systémy vám podsouvají bannery neotravné?
> 
> ----- Original Message ----- >
> > Neni preci problem odfiltrovat vymenne reklamni systemy. Je 
fakt, ze
> > nejvice otravnych banneru jde prave z nich, to je realita.
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST