Re: Snuska blabolu o internetove reklame

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 21. 06. 2001, 12:46 CEST


Dne 21.6.2001 jiri.hlavenka@cpress.cz napsal(a)

> To jsem nepochopil. Výměnné systémy generují otravné bannery a komerční
> systémy vám podsouvají bannery neotravné?

Z 90% ano. Nebo snad myslite, ze bannery 'stopni tri srdicka a vyhraj
milion' jsou placene? Myslim to tak, ze placene bannery jsou zpravidla
cilene a tudiz se (alespon podle mne) lepe trefuji do vkusu navstevniku a
tim padem mene obtezuji.

80-90% banneru je z vymennych systemu, vychazim-li z toho, ze je
vyprodanost ceskeho Internetu 10-15%. A asi nikdo nepochybuje o tom, ze
kvalita komercnich a vymennych banneru je _vetsinou_ diametralne rozdilna.

Ani v nejmensim tim neutocim na vymenne systemy, oni za to nemohou, ale
vlastne diky nim je Internet zaplaven bannery, ktere by jinak vubec
nevznikly.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST