IMHO tahle konference ma kolem sebe tak aktivni komunitu, ze by provozovatel mohl snadno vybudovat maly portalek o reklame (a s reklamou - vysoce cilenou), kde by krome pravidelnych anket mohl byt treba trh prace, vzdelavaci sekce pro zadavatele (co je to reklama na Internetu, jak je skvela a bajecna...), seznam reklamnich agentur (vlastne by z toho mohlo vzniknout trziste s nabidkou i poptavkou), pruzkumy trhu, novinky, clanky, odkazy... Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda jiri.brazda@iporadny.cz ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ----- Original Message ----- From: Petr Bartọ <barton@lundegaard.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 19, 2001 6:15 PM Subject: RE: Anketa naposledy > Osobne si myslim, ze napad s anketou je v principu dobry a nedostatecny > ohlas muze byt zpusoben nevhodnosti konference jako media pro anketu. > Primlouval bych se za pravidelnejsi ankety tohoto druhu, protoze nikde > (krome snad Strategie a MaM?) pravdepodobne "hodnoceni" kampani neni a muze > byt zajimave videt nazor ucastniku teto konference. > Pokud by 4web meli chut a cas (zejmena to druhe) to vytvorit, mohla by tato > konference mit jeste svou "interaktivni prilohu" v podobe web stranky s vice > mene pravidelnou anketou na tema prave probihajici kampane (treba i s > odkazem nebo ukazkou), kde by se "znamkovalo" vice hledisek (muze se > napriklad zacit s navrhovanym efektem pro klienta, pro server a pro > uzivatele). > > Petr Barton > > [][] LUNDEGAARD > [][] interactive marketing & e-business solutions > > Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4 > tel. 02/2225 3015 > www.lundegaard.cz >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST