RE: Anketa naposledy

From: Petr Bartoň (barton@lundegaard.cz)
Date: 19. 06. 2001, 18:15 CEST


Osobne si myslim, ze napad s anketou je v principu dobry a nedostatecny
ohlas muze byt zpusoben nevhodnosti konference jako media pro anketu.
Primlouval bych se za pravidelnejsi ankety tohoto druhu, protoze nikde
(krome snad Strategie a MaM?) pravdepodobne "hodnoceni" kampani neni a muze
byt zajimave videt nazor ucastniku teto konference.
Pokud by 4web meli chut a cas (zejmena to druhe) to vytvorit, mohla by tato
konference mit jeste svou "interaktivni prilohu" v podobe web stranky s vice
mene pravidelnou anketou na tema prave probihajici kampane (treba i s
odkazem nebo ukazkou), kde by se "znamkovalo" vice hledisek (muze se
napriklad zacit s navrhovanym efektem pro klienta, pro server a pro
uzivatele).

Petr Barton

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4
tel. 02/2225 3015
www.lundegaard.cz


> -----Original Message-----
> From: David Matyas [mailto:david@imachina.cz]
> Sent: Tuesday, June 19, 2001 3:37 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Anketa naposledy
>
>
> Takze naposledy vysledky male ankety protoze viditelne prilis ohlasu
> nevyvolala :)
>
> Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici	12
> Ge Capital na Centru  	15
> Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru 	18
> Renault "rozzhavene vidle"	22
> klasicky banner	23
> Renault poletujici ikona	29
>
> Opet pripominam jedna se o trestne body a celkem hlasovali 3 lide.
>
> jeste jen snad pro zajimavost nejvice trestnych bodu se
> nastradalo na strane
> uzivatelu ( celkem 45 ) naopak nejmene je na strane serveru (celkem 36 )
>
> Dekuji za ucast a preji hezky den :)
>
> David Matyas
> ------------------------------
> iMACHINA s.r.o.
>
> Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
> tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
> fax: ++420 (2) 22721488
>
> http://www.imachina.cz
> david@imachina.cz
> ------------------------------
>
>
> 	Trosku me ten boom novinek primel k takove male ankete, kterou kdyz
> dovolite muzeme ozkouset,  kdo bude mit zajem necht odpovi myslim, ze
> vysledky mohou byt celkem zajimave, protoze ve valne vetsine jsou zde
> zastoupeni vsichni z ruznych oblasti internetoveho podnikani.
> Osobne nechci
> delat z ankety zadne zavery, ale mozna to bude zajimave trebo pro nekoho z
> Lupy, e-biz ci jineho odborneho e-zinu. Nez zacnete odpovidat
> prosim poslete
> jeste pripadne namety ke zlepseni ankety, ci dalsi formaty, kre bychom
> zaradili. Pokud toho bude hodne udelali bychom z toho nejakou anketku na
> webu at nezahltime tuhle konferenci, ale to necham na vazenem publiku :).
> Stupnice je 1-5 a znamkuje se jako ve skole
>
> Efekt pro klienta
>
> - Ge Capital na Centru
> - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici
> - Renault "rozzhavene vidle"
> - Renault poletujici ikona
> - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru
> - klasicky banner
>
> Efekt pro server ( pokuste se zde zohlednit spise potencialni
> moznost odlivu
> uzivatelu ci dalsi nefinanci ukazatele, protoze o tom kolik to stalo se
> tezko muzeme bavit :)
>
> - Ge Capital na Centru
> - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici
> - Renault "rozzhavene vidle"
> - Renault poletujici ikona
> - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru
> - klasicky banner
>
> Efekt pro uzivatele ( kriteriem pro hodnoceni je vyvazeni toho
> jak moc me to
> otravuje kontra to co mi to prinese )
>
> - Ge Capital na Centru
> - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici
> - Renault "rozzhavene vidle"
> - Renault poletujici ikona
> - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru
> - klasicky banner
>
> Diky za nazory
>
> David Matyas
> ------------------------------
> iMACHINA s.r.o.
>
> Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
> tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
> fax: ++420 (2) 22721488
>
> http://www.imachina.cz
> david@imachina.cz
> ------------------------------
>
>
> > -----Original Message-----
> > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
> > Sent: Tuesday, June 19, 2001 3:11 PM
> > To: 'reklama@nawebu.cz'
> > Subject: RE: Placene kredity Billboard.cz
> >
> >
> > Miroslav Kucera [SMTP:miroslav.kucera@interval.cz] napsal:
> > > V podstate Marku, to ses mohl zeptat i me.
> > > Pochopitelne, ze to jde,
> >
> > No jo, jak si ale potom vysvetlit, ze kdyz jsem to zkusil,
> > dostal jsem od
> > BillBoardu email, ze muj plakat nebyl schvalen, protoze jsem
> > nevlozil kod
> > pro zobrazovani do propagovanych stranek? Pak jiz nasledovaly
> > jen me cetne
> > dotazy (na vsechny adresy BillBoardu, ktere jsem nasel) a
> > zadna odpoved.
> >
> > Zdravi
> >
> > Marek
> > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> > Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
> >  * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
> > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------
> > ------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST