To je jasne, ze uloha reklamy je nekoho necim zaujmout a ne byt trpenym sedym priveskem nekde za rohem. Ale mam dojem, ze anketa se snazila najit odpoved na otazku miry reklamy pro nosic. Reklama bez nosice(stranek) existovat nemuze, a nosic zase bez ctenaru - dopadlo by to asi jako v hospode na mytince:). Takze ted jen skutecne vymyslet a definovat hranici, za kterou uz zacne mizet navstevnik. Z toho podle me vyplyva bez nejakych hlubsich zaveru, ze cestou asi nebude kvantita zobrazeni a ploch nebo ty metody, ktere v ramci "revolucniho" reseni vylekaji navstevnika tak, ze si da puvodni oblibeny server na cernou listinu serveru s tucnym "radsi tam nelez!". Jiri Waisser Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: DUBEC Milan [mailto:Milan.Dubec@etech.sk] Sent: Tuesday, June 19, 2001 5:34 PM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: Anketa naposledy A ja zas tvrdim, ze sa jedna o plusove body, nie minusove. Ulohou reklamy je zaujat, nie byt len jednym z bannerov vo fronte... --- DUBEC Milan eTechnologies, a. s. > Takze naposledy vysledky male ankety protoze viditelne prilis ohlasu > nevyvolala :) > > Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici 12 > Ge Capital na Centru 15 > Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru 18 > Renault "rozzhavene vidle" 22 > klasicky banner 23 > Renault poletujici ikona 29 > > Opet pripominam jedna se o trestne body a celkem hlasovali 3 lide. -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST