Trosku me ten boom novinek primel k takove male ankete, kterou kdyz dovolite muzeme ozkouset, kdo bude mit zajem necht odpovi myslim, ze vysledky mohou byt celkem zajimave, protoze ve valne vetsine jsou zde zastoupeni vsichni z ruznych oblasti internetoveho podnikani. Osobne nechci delat z ankety zadne zavery, ale mozna to bude zajimave trebo pro nekoho z Lupy, e-biz ci jineho odborneho e-zinu. Nez zacnete odpovidat prosim poslete jeste pripadne namety ke zlepseni ankety, ci dalsi formaty, kre bychom zaradili. Pokud toho bude hodne udelali bychom z toho nejakou anketku na webu at nezahltime tuhle konferenci, ale to necham na vazenem publiku :). Stupnice je 1-5 a znamkuje se jako ve skole Efekt pro klienta - Ge Capital na Centru - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici - Renault "rozzhavene vidle" - Renault poletujici ikona - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru - klasicky banner Efekt pro server ( pokuste se zde zohlednit spise potencialni moznost odlivu uzivatelu ci dalsi nefinanci ukazatele, protoze o tom kolik to stalo se tezko muzeme bavit :) - Ge Capital na Centru - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici - Renault "rozzhavene vidle" - Renault poletujici ikona - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru - klasicky banner Efekt pro uzivatele ( kriteriem pro hodnoceni je vyvazeni toho jak moc me to otravuje kontra to co mi to prinese ) - Ge Capital na Centru - Eurotel na HP Seznamu v minulem mesici - Renault "rozzhavene vidle" - Renault poletujici ikona - Active banner pro Cesky Telecom bezici na Fincentru - klasicky banner Diky za nazory David Matyas ------------------------------ iMACHINA s.r.o. Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 fax: ++420 (2) 22721488 http://www.imachina.cz david@imachina.cz ------------------------------ > -----Original Message----- > From: Petr Samcenko [mailto:samcenko@planeta.cz] > Sent: Wednesday, June 13, 2001 5:05 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: GE Capital a vecne spory o efektu. > > > No, myslim, ze zrovna nedavno pronikla i do "papirovych" > medii zprava, ze > podobnym zpusobem na jeden den ford "okupoval" yahoo :-)) > > Petr Samcenko > > ----- Original Message ----- > From: <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, June 13, 2001 3:32 PM > Subject: Re: GE Capital a vecne spory o efektu. > > > > > > Snad jedinou otázku, kterou bych si kladl je, zda ve > déledobejsím pohledu > to > > "obetování" titulky portálu na pár dní stojí za financní zisk z této > kampane > > (mozná ano, mozná ne). Pokud si pamatuji, tak napríklad > titulní stránka > > Yahoo nebo jiného svetového portálu takovýmto zpusobem > "zprivatizována" > > jediným inzerentem nikdy nebyla - a nemyslím, ze by > napríklad ve vrcholu > > dot.com horecky za to nebyl ochotný lecjaký inzerent zaplatit hrísné > peníze. > > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST