Re: S reklamami se to nesmi prehanet

From: Veronika Broľová (veronika@advertures.cz)
Date: 11. 06. 2001, 13:24 CEST


Nevim, jestli to nekteri lide vubec zaznamenali, ale zijeme v konzumni a kapitalisticke spolecnosti a jednim z hlavních cilu komercnich spolecnosti je dosazeni zisku. Nesmi to byt samozrejme jediny cil, ale bezsporu zustava v cele. Myslim, ze pokud chceme zit v prostredi, kde si muzeme VYBRAT z mnoha druhu vyrobku a sluzeb ruznych cen, designu a kvality, musime se s reklamou jednoduse smirit. 

Ale bavme se konkretne o internetu: rozhodne poskytuje presnejsi (resp. vubec nejake) informace o tom, kolik lidi reklamu shledlo a kolik na na ni dokonce kliklo.... A velke plus je flexibilita. Vzdyt i televizni reklama se meni, aby nazapadala do standardu konkurence. 

Rozhodne netvrdim, ze otravne bannery, out of the boxy a ruzna blikajici a po textu behajici kolecka jsou zrovna to prave, protoze nejenze upozornuji na inzerenta, ale casto rozptyluji a doslova rusi ctenare od vnimani obsahu textu. Netvrdte ale, ze pokud inzerent vymysli tu nejotravnejsi a nejagresivnejsi reklamu, dostanete ji kamkoli. Nakonec je prece na rozhodnuti serveru jako takovych, zda takovou reklamu zverejni ci nikoli! 

Veronika Brozova
veronika@advertures.cz

P.S.: Reklama na Sniveli (Snivelli) asi zabrala, kdyz si ji tak dobre pamatujete :-)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST