RE: S reklamami se to nesmi prehanet

From: pavel.hruza@e-komerce.cz
Date: 11. 06. 2001, 11:49 CEST


A nepsal se ten Sniveli se dvema 'l'?? Bystra pamet je dobry kapital, ale 
myslim ze smysl povidky byl ukazat kam az muze reklama zajit.

Pavel Hrůza 
http://www.e-komerce.cz





"Martin Svarovsky" <martin.svarovsky@ileo.cz>
11.06.2001 11:35
Please respond to reklama

 
        To:     <reklama@nawebu.cz>
        cc: 
        Subject:        RE: S reklamami se to nesmi prehanet


>
>No, s detaily to nema nic spolecneho - COca Cola a mydlo  jsou tak
dve
>rozdivlne veci, ze je nelze splest. Mimochodem, slogan na obloze
byl -
>"Mydlo znacky Sniveli, umyje vas v koupely" - i tim spatnim
>"y" na konci,
>managera kampane v povidce z toho potom trefil "slak" :-)
>

To nebyl manager kampane, ale pan Sniveli osobne - tenkrat holt jeste
reklamky nebyly tak inovativni jako majitele fabrik na mydla.

Martin


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST