A nepsal se ten Sniveli se dvema 'l'?? Bystra pamet je dobry kapital, ale myslim ze smysl povidky byl ukazat kam az muze reklama zajit. Pavel Hrůza http://www.e-komerce.cz "Martin Svarovsky" <martin.svarovsky@ileo.cz> 11.06.2001 11:35 Please respond to reklama To: <reklama@nawebu.cz> cc: Subject: RE: S reklamami se to nesmi prehanet > >No, s detaily to nema nic spolecneho - COca Cola a mydlo jsou tak dve >rozdivlne veci, ze je nelze splest. Mimochodem, slogan na obloze byl - >"Mydlo znacky Sniveli, umyje vas v koupely" - i tim spatnim >"y" na konci, >managera kampane v povidce z toho potom trefil "slak" :-) > To nebyl manager kampane, ale pan Sniveli osobne - tenkrat holt jeste reklamky nebyly tak inovativni jako majitele fabrik na mydla. Martin -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST