Zdravim Veroniku, ja prece nehoroval proti reklame samotne, sam mam na starosti server, ktery z reklamy zije. Kdybych bych proti reklame, byl bych i sam proti sobe. Jenom se mi - jako ctenari - nelibi formy reklamy, ktere ctenare obtezuji a rusi pri studovani obsahu serveru. Takovy pohybujici se prvek na stranek, ktery lita uplne vsude, vcetne ostatnich reklam ci na miste samotneho textu, pro ktery server navstevuji, tak se musime zamyslet nad tim, jestli neprikladame reklame prehnanou dulezitost. IMHO, dulezitejsi je kvalitni obsah serveru a skupina pravidelnych ctenaru, nez specialni formy reklamy (napr. zmiovany kus DHTML), ktere nadmiru obtezuji ctenare. BTW: Ja si tu povidku, kterou jsem cetl asi pred 4 roky nezapamatoval kvuli mydlu, ale kvuli tomu genialnimu napadu, zmenit seskupeni hvezd :) s pratelskym pozdravem Miroslav Kucera, editor-in-chief ZONER software, s.r.o. - Internet Services Kozeluzska 5, 602 00 Brno, Czech Republic tel.: +420-5-43257244, fax: +420-5-43257245 miroslav.kucera@interval.cz, ICQ:27602850 http://www.zoner.cz - company website http://www.czechia.com - web-hosting services http://www.inshop.cz - e-commerce server http://www.interval.cz - news server ----- Original Message ----- From: "Veronika Broľová" <veronika@advertures.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 11, 2001 1:24 PM Subject: Re: S reklamami se to nesmi prehanet Nevim, jestli to nekteri lide vubec zaznamenali, ale zijeme v konzumni a kapitalisticke spolecnosti a jednim z hlavních cilu komercnich spolecnosti je dosazeni zisku. Nesmi to byt samozrejme jediny cil, ale bezsporu zustava v cele. Myslim, ze pokud chceme zit v prostredi, kde si muzeme VYBRAT z mnoha druhu vyrobku a sluzeb ruznych cen, designu a kvality, musime se s reklamou jednoduse smirit. Ale bavme se konkretne o internetu: rozhodne poskytuje presnejsi (resp. vubec nejake) informace o tom, kolik lidi reklamu shledlo a kolik na na ni dokonce kliklo.... A velke plus je flexibilita. Vzdyt i televizni reklama se meni, aby nazapadala do standardu konkurence. Rozhodne netvrdim, ze otravne bannery, out of the boxy a ruzna blikajici a po textu behajici kolecka jsou zrovna to prave, protoze nejenze upozornuji na inzerenta, ale casto rozptyluji a doslova rusi ctenare od vnimani obsahu textu. Netvrdte ale, ze pokud inzerent vymysli tu nejotravnejsi a nejagresivnejsi reklamu, dostanete ji kamkoli. Nakonec je prece na rozhodnuti serveru jako takovych, zda takovou reklamu zverejni ci nikoli! Veronika Brozova veronika@advertures.cz P.S.: Reklama na Sniveli (Snivelli) asi zabrala, kdyz si ji tak dobre pamatujete :-) ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST