Re: S reklamami se to nesmi prehanet

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 11. 06. 2001, 13:37 CEST


Zdravim Veroniku,

ja prece nehoroval proti reklame samotne, sam mam na starosti server, ktery
z reklamy zije. Kdybych bych proti reklame, byl bych i sam proti sobe. Jenom
se mi - jako ctenari - nelibi formy reklamy, ktere ctenare obtezuji a rusi
pri studovani obsahu serveru. Takovy pohybujici se prvek na stranek, ktery
lita uplne vsude, vcetne ostatnich reklam ci na miste samotneho textu, pro
ktery server navstevuji, tak se musime zamyslet nad tim, jestli neprikladame
reklame prehnanou dulezitost. IMHO, dulezitejsi je kvalitni obsah serveru a
skupina pravidelnych ctenaru, nez specialni formy reklamy (napr. zmiovany
kus DHTML), ktere nadmiru obtezuji ctenare.

BTW: Ja si tu povidku, kterou jsem cetl asi pred 4 roky nezapamatoval kvuli
mydlu, ale kvuli tomu genialnimu napadu, zmenit seskupeni hvezd :)

     s pratelskym pozdravem
     Miroslav Kucera, editor-in-chief

     ZONER software, s.r.o. - Internet Services
     Kozeluzska 5, 602 00 Brno, Czech Republic
     tel.: +420-5-43257244, fax: +420-5-43257245
     miroslav.kucera@interval.cz, ICQ:27602850

     http://www.zoner.cz - company website
     http://www.czechia.com - web-hosting services
     http://www.inshop.cz - e-commerce server
     http://www.interval.cz - news server

----- Original Message -----
From: "Veronika Broľová" <veronika@advertures.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 11, 2001 1:24 PM
Subject: Re: S reklamami se to nesmi prehanet


Nevim, jestli to nekteri lide vubec zaznamenali, ale zijeme v konzumni a
kapitalisticke spolecnosti a jednim z hlavních cilu komercnich spolecnosti
je dosazeni zisku. Nesmi to byt samozrejme jediny cil, ale bezsporu zustava
v cele. Myslim, ze pokud chceme zit v prostredi, kde si muzeme VYBRAT z
mnoha druhu vyrobku a sluzeb ruznych cen, designu a kvality, musime se s
reklamou jednoduse smirit.

Ale bavme se konkretne o internetu: rozhodne poskytuje presnejsi (resp.
vubec nejake) informace o tom, kolik lidi reklamu shledlo a kolik na na ni
dokonce kliklo.... A velke plus je flexibilita. Vzdyt i televizni reklama se
meni, aby nazapadala do standardu konkurence.

Rozhodne netvrdim, ze otravne bannery, out of the boxy a ruzna blikajici a
po textu behajici kolecka jsou zrovna to prave, protoze nejenze upozornuji
na inzerenta, ale casto rozptyluji a doslova rusi ctenare od vnimani obsahu
textu. Netvrdte ale, ze pokud inzerent vymysli tu nejotravnejsi a
nejagresivnejsi reklamu, dostanete ji kamkoli. Nakonec je prece na
rozhodnuti serveru jako takovych, zda takovou reklamu zverejni ci nikoli!

Veronika Brozova
veronika@advertures.cz

P.S.: Reklama na Sniveli (Snivelli) asi zabrala, kdyz si ji tak dobre
pamatujete :-)




=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST