From: "Jan Barta" > Budme jenom radi, ze nekdo na ceskym internetu experimentuje s novymi > formaty reklamy, ze uz to vsechno nestoji na zatuchlym banneru. Bannery sice > tady vzdycky budou, ale jenom na budovani image, na tom se snad shodneme. > Clickraty poklesnou na mizive urovne (uz tam jsou). Jsme radi, ale cemu se divit ? Vymenne systemy, reklama u kamarada za hubicku apod... Ale na co je ta reklama ? Pokud nikoho nezajima, tak to podle toho vypada. Na druhou stranu mne ani nenapadne klikat na reklamu toho co znam denne z reklamy v TV ( CocaCola, auta apod.). Pokud je reklama zajimava, tak na ni kliknu. Ne nadarmo se rika, ze dobre zbozi se prodava samo a te reklamy ani moc nepotrebuje (nejakou samozrejme a o tom nelze polemizovat). >Tady prave vstupujou na > scenu ty nove formaty, ktere maji nahradit tuto indispozici banneru. At je > to Superstitial, Interstitial, email marketing, out-of-the box. Uz me stve, > ze tady vsichni jenom skuhraji, jak jsou nove reklamni prvky otravne, ano, je to otravne a chapu, ze si to na serverech, ktere jsou zadarmo musime zcasti vytrpet, ale nejsme tupe stado, jak se nam v dalsi casti mozna snazite nastinit. "Vy" zkousite co nejagresivnejsi reklamu (co uzivatel jeste snese), a my se ji snazime co nejvice ukorigovat. Vzdyt to snad i odpovida trznimu mechanismu, nebo ne ? > ma to koreny z komunismu, ze jsme byli zvykli na firemni obedy za korunu a > zdravotni peci zadara. Tahle doba je proste v haji. Musite ty "otravne" > reklamni prvky brat jako dan za to, ze se dostavate ke kvalitnimu obsahu > zadarmo. Kdybyste si mohli vybrat jestli platit 100 Kc mesicne za lupu, nebo > ji mit zadarmo s tim, ze se tam parkrat za rok objevi interstitial nebo > out-of-the box, urcite si vetsina lidi vybere druhou variantu. A nesnazme si > namlouvat, ze nikoli. ano to mate pravdu, pokud budou podminky postaveny takto tvrde, tak jiste ano. Ale to by byl mozna prave ten totalitni mechanismus. Jenze jsou tu konkurencni weby a .... pokud mam rychle pripojeni, tak jsem ochoten ledacos tolerovat, ale reklamu, ktera mi jezdi po textu tolerovat nehodlam. Tim samozrejme nerikam, ze na Lupu jiz neprijdu. V brzke dobe naopak, neb jsem zvedav jak to pujde dale... ale to je asi specificky zajem... Omlovam se pokud jsem se trochu rozepsal, nejsem odbornikem v reklame a tuto konferenci sleduji ciste ze zajmu obecneho rozhledu. J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST