Budme jenom radi, ze nekdo na ceskym internetu experimentuje s novymi formaty reklamy, ze uz to vsechno nestoji na zatuchlym banneru. Bannery sice tady vzdycky budou, ale jenom na budovani image, na tom se snad shodneme. Clickraty poklesnou na mizive urovne (uz tam jsou). Tady prave vstupujou na scenu ty nove formaty, ktere maji nahradit tuto indispozici banneru. At je to Superstitial, Interstitial, email marketing, out-of-the box. Uz me stve, ze tady vsichni jenom skuhraji, jak jsou nove reklamni prvky otravne, ma to koreny z komunismu, ze jsme byli zvykli na firemni obedy za korunu a zdravotni peci zadara. Tahle doba je proste v haji. Musite ty "otravne" reklamni prvky brat jako dan za to, ze se dostavate ke kvalitnimu obsahu zadarmo. Kdybyste si mohli vybrat jestli platit 100 Kc mesicne za lupu, nebo ji mit zadarmo s tim, ze se tam parkrat za rok objevi interstitial nebo out-of-the box, urcite si vetsina lidi vybere druhou variantu. A nesnazme si namlouvat, ze nikoli. Jan Barta ----- Original Message ----- From: Jiří Brázda <xbraj12@vse.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Saturday, June 09, 2001 7:21 PM Subject: Re: Lupa > Myslim, ze jeste nedavno sliboval Marek Antos, ze pokus se skyscraperem byl > na delsi dobu posledni v experimentovani s novymi reklamnimi formaty. A > najednou se s nimi roztrhl pytel. Proc ta zmena? > > Mimochodem, tenhle posledni vykrik - to je vazne hruza! > > Jiri Brazda > jiri.brazda@iporadny.cz > > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ > Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ > * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST