Re: Lupa

From: Jan Barta (info@ereklama.cz)
Date: 09. 06. 2001, 20:10 CEST


Budme jenom radi, ze nekdo na ceskym internetu experimentuje s novymi
formaty reklamy, ze uz to vsechno nestoji na zatuchlym banneru. Bannery sice
tady vzdycky budou, ale jenom na budovani image, na tom se snad shodneme.
Clickraty poklesnou na mizive urovne (uz tam jsou). Tady prave vstupujou na
scenu ty nove formaty, ktere maji nahradit tuto indispozici banneru. At je
to Superstitial, Interstitial, email marketing, out-of-the box. Uz me stve,
ze tady vsichni jenom skuhraji, jak jsou nove reklamni prvky otravne, ma to
koreny z komunismu, ze jsme byli zvykli na firemni obedy za korunu a
zdravotni peci zadara. Tahle doba je proste v haji. Musite ty "otravne"
reklamni prvky brat jako dan za to, ze se dostavate ke kvalitnimu obsahu
zadarmo. Kdybyste si mohli vybrat jestli platit 100 Kc mesicne za lupu, nebo
ji mit zadarmo s tim, ze se tam parkrat za rok objevi interstitial nebo
out-of-the box, urcite si vetsina lidi vybere druhou variantu. A nesnazme si
namlouvat, ze nikoli.

Jan Barta
----- Original Message -----
From: Jiří Brázda <xbraj12@vse.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Saturday, June 09, 2001 7:21 PM
Subject: Re: Lupa


> Myslim, ze jeste nedavno sliboval Marek Antos, ze pokus se skyscraperem
byl
> na delsi dobu posledni v experimentovani s novymi reklamnimi formaty. A
> najednou se s nimi roztrhl pytel. Proc ta zmena?
>
> Mimochodem, tenhle posledni vykrik - to je vazne hruza!
>
> Jiri Brazda
> jiri.brazda@iporadny.cz
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/
>  * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace *
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST