RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 08. 06. 2001, 09:04 CEST


Dobry den,
bohuzel musim rict, ze Vase informace o Superstitials nejsou validni a jen
me mrzi, ze do eteru prohlasujete neco, co neni absolutne pravda. Jediny
duvod proc zacinate s POP UP je ten, ze chcete rikat klientum, ze mate take
nejake inovativni formaty reklamy na netu. Takze klasicky POP UP se
technicky zhruba rovna Trabantu, Superstitial Mercedesu :-))))

Michal Kasparek
Country Manager / Czech Republic
ad pepper media
The e-Advertising Network

Perlová 1
110 00 Praha 1
phone: 00420 (0) 2- 21 66 75 12
fax : 00420 (0) 2 – 21 66 75 13
Mobile: 00420 (0) 603 – 412 067

-----Original Message-----
From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
Sent: Thursday, June 07, 2001 4:09 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


Trochu nerozumim vasi odbocce od technologickych metod cileni reklamy k
typum
reklamnich produktu, pokusim se na konkretni otazku odpovedet.

Pop-up okno povazujeme technologicky za jeden ze standardnich reklamnich
produktu jako mnoho jinych. Na rozdil od AdPepperu je honosne nenazyvame
Superstitials ( licenci od Unicastu si mozna stejne jako vy muzeme asi
koupit
), ani si nevymyslime nova jmena typu "Hopvokno", ktera si nechame
zaregistrovat. Uprimne ja sam Superstitials povazuji za technologicky
nevalny
produkt, nebot je dle mych znalosti zalozen na ciste Jave, coz neumerne
zatezuje kazdeho navstevnika opakovanym natahovanim interpretu kdovi odkud a
neumernym casem zobrazeni. My svym klientum nabizime standardni Pop-upy,
ktere pomoci bezneho JavaScriptu zobrazi absolutne cokoliv od GIFU, Flashe
az
po video. Rozhodne netvrdime, ze je to to nejlepsi co muze byt, ale v
opravnenych pripadech je pop-up spravnym resenim, jako v jine kampani muze
byt klasicky banner nebo v treti Out-of-the-box.

Nejde vsak jen o zvladnuti technologie produktu a technologickych metod
cileni. Dulezite je tez vybudovani siroke, technologicky jednotne
spravovane,
marketingove a obchodne propojene site medii zobrazujici tyto produkty,
generujici jednotne on-line statistiky a umoznujici plosne omezeni frekvence
na cele teto siti. A to je nase prace, na kterou jste se asi ptal.

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105
---------- Original Text ----------

From: Tomas jankuj@IPCZ@ip praha, on 7.6.2001 16:08:
To: mk


----------
From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>, on 7.6.2001 15:41:
To: SMTPb@Kirchberg01@CLT-UFA Luxbg[<reklama@nawebu.cz>]

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST