Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 07. 06. 2001, 19:55 CEST


Ano, to uz je samozrejme jina diskuse. Bavme se tedy o tabulkach IP a o
jejich chybovosti: je-li to 5%, 10% nebo 50%. O tom, kolik % vubec muze byt
do techto tabulek zahrnuto; jake jsou jine prostredky pro dvoji kontrolu
toho, co se z IP ziska. To uz je prinosna technicka diskuse, pro kterou je
tato konfera jako stvorena; ne pro nejake marketingove bludy. Nechci nic
dokazat, jenom nasmerovat diskusi smerem, který je k necemu.

----- Original Message -----
From: "Jiri Maly" <~@8--0.net>
> >
>
> Muzu se zeptat co se snazite dokazat?
> Pokud mam tabulku IP rozsahu ve kterem jsem s 5% chybovosti schopen
> zarucit
> lokalitu jejiho vlastnika a umim z teto tabulky podle techo kriterii
> vybirat - pak nemuzu tvrdit, ze jsem schopen cilit reklamu podle
> lokality?
>
> Chapu, ze vase naprosto exaktni uvazovani neni sto se s takovouto
> chybovosti
> smirit a dokud nebude na urovni 0.0000% tak budeme muset vyznavat vas
> jediny pravdivy nazor:
> "Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava,
> Frydek-Mistek,
> Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku
> existovat nebudou."
>
> To zalezi opravdu na tom jedinem slovicku - "pouze"?
>
> --
> jirik at advertures.cz
>
>  -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
>  GCM d- s+:- a-- C++++$ USL+++$ P++ L+++ E--- W-- N++ o+ K-
>  K- w-- O- M- V- PS+ PE+@ Y+ PGP---- t- 5 X- R* !tv b+++ DI+
>  D G++ e++ h--(*) r++ y++
>  ------END GEEK CODE BLOCK------
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST