Trochu nerozumim vasi odbocce od technologickych metod cileni reklamy k typum reklamnich produktu, pokusim se na konkretni otazku odpovedet. Pop-up okno povazujeme technologicky za jeden ze standardnich reklamnich produktu jako mnoho jinych. Na rozdil od AdPepperu je honosne nenazyvame Superstitials ( licenci od Unicastu si mozna stejne jako vy muzeme asi koupit ), ani si nevymyslime nova jmena typu "Hopvokno", ktera si nechame zaregistrovat. Uprimne ja sam Superstitials povazuji za technologicky nevalny produkt, nebot je dle mych znalosti zalozen na ciste Jave, coz neumerne zatezuje kazdeho navstevnika opakovanym natahovanim interpretu kdovi odkud a neumernym casem zobrazeni. My svym klientum nabizime standardni Pop-upy, ktere pomoci bezneho JavaScriptu zobrazi absolutne cokoliv od GIFU, Flashe az po video. Rozhodne netvrdime, ze je to to nejlepsi co muze byt, ale v opravnenych pripadech je pop-up spravnym resenim, jako v jine kampani muze byt klasicky banner nebo v treti Out-of-the-box. Nejde vsak jen o zvladnuti technologie produktu a technologickych metod cileni. Dulezite je tez vybudovani siroke, technologicky jednotne spravovane, marketingove a obchodne propojene site medii zobrazujici tyto produkty, generujici jednotne on-line statistiky a umoznujici plosne omezeni frekvence na cele teto siti. A to je nase prace, na kterou jste se asi ptal. s pozdravem Mgr. Michal Krejci Head of Internet Sales - AdMaster project ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Email: mkrejci@arbomedia.cz http://www.arbomedia.cz Tel +420 2 510 82 224 Fax +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- From: Tomas jankuj@IPCZ@ip praha, on 7.6.2001 16:08: To: mk ---------- From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>, on 7.6.2001 15:41: To: SMTPb@Kirchberg01@CLT-UFA Luxbg[<reklama@nawebu.cz>]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST