=?ISO-8859-1?Q?RE: reklamy ne=FA=E8inkuj=ED (samy o sob=EC)?=

From: Michal Krejci (mkrejci@arbomedia.cz)
Date: 07. 06. 2001, 16:08 CEST


Trochu nerozumim vasi odbocce od technologickych metod cileni reklamy k typum 
reklamnich produktu, pokusim se na konkretni otazku odpovedet.

Pop-up okno povazujeme technologicky za jeden ze standardnich reklamnich 
produktu jako mnoho jinych. Na rozdil od AdPepperu je honosne nenazyvame 
Superstitials ( licenci od Unicastu si mozna stejne jako vy muzeme asi koupit 
), ani si nevymyslime nova jmena typu "Hopvokno", ktera si nechame 
zaregistrovat. Uprimne ja sam Superstitials povazuji za technologicky nevalny 
produkt, nebot je dle mych znalosti zalozen na ciste Jave, coz neumerne 
zatezuje kazdeho navstevnika opakovanym natahovanim interpretu kdovi odkud a 
neumernym casem zobrazeni. My svym klientum nabizime standardni Pop-upy, 
ktere pomoci bezneho JavaScriptu zobrazi absolutne cokoliv od GIFU, Flashe az 
po video. Rozhodne netvrdime, ze je to to nejlepsi co muze byt, ale v 
opravnenych pripadech je pop-up spravnym resenim, jako v jine kampani muze 
byt klasicky banner nebo v treti Out-of-the-box.

Nejde vsak jen o zvladnuti technologie produktu a technologickych metod 
cileni. Dulezite je tez vybudovani siroke, technologicky jednotne spravovane, 
marketingove a obchodne propojene site medii zobrazujici tyto produkty, 
generujici jednotne on-line statistiky a umoznujici plosne omezeni frekvence 
na cele teto siti. A to je nase prace, na kterou jste se asi ptal.

s pozdravem

Mgr. Michal Krejci
Head of Internet Sales - AdMaster project
ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
Email:   mkrejci@arbomedia.cz
http://www.arbomedia.cz
Tel    +420 2  510 82 224
Fax   +420 2  510 82 105 
---------- Original Text ----------

From: Tomas jankuj@IPCZ@ip praha, on 7.6.2001 16:08:
To: mk

 
----------
From: "Kasparek, Michal" <MKasparek@adpepper.com>, on 7.6.2001 15:41:
To: SMTPb@Kirchberg01@CLT-UFA Luxbg[<reklama@nawebu.cz>]



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST