Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Jiri Maly (~@8--0.net)
Date: 07. 06. 2001, 18:34 CEST


> Asi jsi nejak nedokázal precíst, co jsem napsal.
> 
> > > Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava,
> Frydek-Mistek,
> > > Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku
> > > existovat nebudou.
> 
> Vsimni si toho "pouze". Ale hlavne ze más heuristiku.
> 

Muzu se zeptat co se snazite dokazat?
Pokud mam tabulku IP rozsahu ve kterem jsem s 5% chybovosti schopen
zarucit
lokalitu jejiho vlastnika a umim z teto tabulky podle techo kriterii
vybirat - pak nemuzu tvrdit, ze jsem schopen cilit reklamu podle
lokality?

Chapu, ze vase naprosto exaktni uvazovani neni sto se s takovouto
chybovosti
smirit a dokud nebude na urovni 0.0000% tak budeme muset vyznavat vas
jediny pravdivy nazor: 
"Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava,
Frydek-Mistek,
Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku
existovat nebudou."

To zalezi opravdu na tom jedinem slovicku - "pouze"?

-- 
jirik at advertures.cz

 -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----                        
 GCM d- s+:- a-- C++++$ USL+++$ P++ L+++ E--- W-- N++ o+ K- 
 K- w-- O- M- V- PS+ PE+@ Y+ PGP---- t- 5 X- R* !tv b+++ DI+
 D G++ e++ h--(*) r++ y++
 ------END GEEK CODE BLOCK------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST