Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 07. 06. 2001, 18:09 CEST


Asi jsi nejak nedokázal precíst, co jsem napsal.

> > Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava,
Frydek-Mistek,
> > Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku
> > existovat nebudou.

Vsimni si toho "pouze". Ale hlavne ze más heuristiku.


----- Original Message -----
From: "Marek Antos" <antos@iinfo.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 07, 2001 4:54 PM
Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


> Dobry den,
>
> > Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava,
Frydek-Mistek,
> > Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku
> > existovat nebudou.
>
> nechci se hadat, ale podle meho nazoru je tohle tvrzeni dano neznalosti
> veci. Vzhledem k tomu, ze se touhle veci z ponekud odlisnych duvodu take
> zabyvame, ale nevyuzivame ji za ucelem cileni reklamy, dovolim si prispet
> svym nazorem do diskuse. Nejsme mediazastupitel ani agentura, takze to
snad
> ode mne nikdo nebude brat jako propagandu ci spam a dostaneme se k
vecnejsi
> argumentem.
>
> Nase spolecnost uz zhruba rok a pul zpracovava studie trhu ISP. Jde o to,
ze
> se snazime technickymi prostredky stanovovat pocty zakazniku jednotlivych
> ISP (zvlast na dial-upu a na pevnych linkach) a sledovat mezimesicni
vyvoj.
> K teto cinnosti vyuzivame velkou databazi, ktere interni rikame databaze
> ceskeho IP prostoru, ktera - strucne receno - popisuje, kdo "sedi" na
ktere
> IP adrese v ceskem Internetu, zda je to dial-upovy port, pevna linka ci
> sitovy rozsah, pripadne ktera firma (mysleno konecny zakaznik) tam sidli.
> Samozrejme je s tim dost rucni prace, hlavne kvuli tomu, ze se to musi
kazdy
> mesic projet a najit zmeny, ale na druhou stranu to dava docela zajimave
> vysledky.
>
> V soucasne dobe mame v teto databazi zhruba 3 tisice konkretnich subjektu
a
> zhruba u 90 procent sitoveho provozu z ceskeho Internetu jsme schopni
rici,
> z jakeho okresu pochazi (a u casti i konkretni subjekt). Metod, jak
vytvorit
> spojnici mezi IP adresou a okresem je docela hodne, je to svym zpusobem
> urcita heuristika - nebudu je tu popisovat podrobneji, protoze to svym
> zpusobem je pracne nabyte know-how, ale urcite vas minimalne nekolik z
nich
> napadne.
>
> Jak jsem rekl, my v soucasne dobe tuto databazi nevyuzivame pro cileni
> reklamy (mozna zatim), protoze nam primarne slouzi pro zminene studie.
> Internet Billboard (jehoz BBmedii Arbo pouziva) vsak podle mych informaci
ma
> neco velmi podobneho a na zaklade toho regionalni cileni nabizi. Nemohu to
> samozrejme tvrdit presne, protoze jsem tu databazi osobne nikdy nevidel,
> nicmene pokud je zpracovana podobne jako ta nase (a pochopitelne taky tak
> aktualizovana), zda se mi regionalni cileni jako docela realna vec.
>
> Muze samozrejme dochazet k urcitym nepresnostem (ktere jsou dane metodikou
> ziskavani tech udaju), ale podle nasich zkusenosti to nejsou masove
> zalezitosti. Rozhodne proto neni pravda, ze by metody geografickeho cileni
> "dnes na Internetu neexistovaly".
>
> Hezky den,
>   MA
>
> ---
> Marek Antos
> Internet Info, s.r.o., Na Strzi 5, 140 00 Praha 4
> Web: http://www.iinfo.cz/ | tel: 02/4144 1695 | fax: 02/4144 1697
>
> Lupa.cz * Mesec.cz * Palmserver.cz * Slunecnice.cz * Burza.cz * Hokejka.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST