RE: reklamy neúeinkují (samy o sobi)

From: Tomas Symersky (Tomas.Symersky@ri.cz)
Date: 07. 06. 2001, 17:24 CEST


Myslim si, ze to neni tak uplne pravda a ze napr. system BBmedia to
castecne, ne se 100% presnosti, zvlada. Ale to je jen informace z toho, jak
jsem pochopil jejich prezentaci. Vyjadreni k tomu vsak daji odpovedne osoby
z BBmedia.

>-----Original Message-----
>From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
>Sent: Thursday, June 07, 2001 4:05 PM
>To: reklama@nawebu.cz
>Subject: Re: reklamy neúeinkují (samy o sobi)
>
>
>Ja bych si to vubec nedovolil na zvat propagandistickym 
>spamem, protoze je
>to pouhopouhy nesmysl a vymysl.
>Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava, 
>Frydek-Mistek,
>Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku
>existovat nebudou.
>
>
>----- Original Message -----
>From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz>
>To: <reklama@nawebu.cz>
>Sent: Thursday, June 07, 2001 3:37 PM
>Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
>Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou 
>propagandistickym
>spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak
>neumim
>:)
>
>Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze
>standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu ,
>Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim
>zobrazeni
>lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( 
>napriklad ).
>Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ),
>jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy 
>dopredu znate
>presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri
>naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z
>pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat 
>i zajimavejsi
>kousky ...
>
>s pozdravem
>
>Mgr. Michal Krejci
>Head of Internet Sales - AdMaster project
>ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
>Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
>Email:   mkrejci@arbomedia.cz
>http://www.arbomedia.cz
>Tel    +420 2  510 82 224
>Fax   +420 2  510 82 105
>---------- Original Text ----------
>
>From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23:
>
>Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na
>regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem
>shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís 
>jsem chtel
>práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí
>plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne 
>receno i zde jsem
>trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným 
>marketinkem, coz
>je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru.
>
>Michal Kubícek
>
>---------------------------------------------
>www.OstravskeNoviny.cz
>První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
>----- Original Message -----
>From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz>
>To: <reklama@nawebu.cz>
>Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM
>Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
>Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V
>Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech 
>ceskych uzivatelu
>internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim 
>omezenim na tento
>kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan 
>uspesna a CTR 0,2%
>bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek.
>
>s pozdravem
>
>Mgr. Michal Krejci
>Head of Internet Sales - AdMaster project
>ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o.
>Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5
>Email:   mkrejci@arbomedia.cz
>http://www.arbomedia.cz
>Tel    +420 2  510 82 224
>Fax   +420 2  510 82 105
>---------- Original Text ----------
>
>From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42:
>
>Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně 
>poněkud zavádě
>jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na 
>webu. Spustili
>jsme
>kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na 
>clickrate byla
>0,2
>pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že
>reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se 
>ovšem nejedná o
>něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd 
>atd.) U těch je
>ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností 
>máme například
>mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen
>textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se...
>
>Michal Kubíček
>
>
>
>---------------------------------------------
>www.OstravskeNoviny.cz
>První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje
>
>
>
>---------------------------------------------------------------
>-----------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST