Myslim si, ze to neni tak uplne pravda a ze napr. system BBmedia to castecne, ne se 100% presnosti, zvlada. Ale to je jen informace z toho, jak jsem pochopil jejich prezentaci. Vyjadreni k tomu vsak daji odpovedne osoby z BBmedia. >-----Original Message----- >From: jiri.hlavenka@cpress.cz [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] >Sent: Thursday, June 07, 2001 4:05 PM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: Re: reklamy neúeinkují (samy o sobi) > > >Ja bych si to vubec nedovolil na zvat propagandistickym >spamem, protoze je >to pouhopouhy nesmysl a vymysl. >Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava, >Frydek-Mistek, >Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku >existovat nebudou. > > >----- Original Message ----- >From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz> >To: <reklama@nawebu.cz> >Sent: Thursday, June 07, 2001 3:37 PM >Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > >Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou >propagandistickym >spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak >neumim >:) > >Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze >standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , >Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim >zobrazeni >lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( >napriklad ). >Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), >jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy >dopredu znate >presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri >naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z >pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat >i zajimavejsi >kousky ... > >s pozdravem > >Mgr. Michal Krejci >Head of Internet Sales - AdMaster project >ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. >Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 >Email: mkrejci@arbomedia.cz >http://www.arbomedia.cz >Tel +420 2 510 82 224 >Fax +420 2 510 82 105 >---------- Original Text ---------- > >From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: > >Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na >regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem >shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís >jsem chtel >práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí >plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne >receno i zde jsem >trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným >marketinkem, coz >je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. > >Michal Kubícek > >--------------------------------------------- >www.OstravskeNoviny.cz >První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje >----- Original Message ----- >From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> >To: <reklama@nawebu.cz> >Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM >Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > >Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V >Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech >ceskych uzivatelu >internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim >omezenim na tento >kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan >uspesna a CTR 0,2% >bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. > >s pozdravem > >Mgr. Michal Krejci >Head of Internet Sales - AdMaster project >ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. >Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 >Email: mkrejci@arbomedia.cz >http://www.arbomedia.cz >Tel +420 2 510 82 224 >Fax +420 2 510 82 105 >---------- Original Text ---------- > >From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: > >Víte, mně jen tak napadá, že ta úvaha o reklamách je stejně >poněkud zavádě >jící. Mám praktickou zkušenost s reklamou (bannerovou) na >webu. Spustili >jsme >kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspěšnost, měřím-li na >clickrate byla >0,2 >pct. měřím-li na zvýšení návštěvnosti je to velice obdobné. myslím, že >reklama na webu sama o sobě nemá přílišného účinku. pokud se >ovšem nejedná o >něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd >atd.) U těch je >ovšem inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zkušeností >máme například >mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna naše ikonka nebo jen >textový odkaz a určitý článek. Možná to ale tak není a pletu se... > >Michal Kubíček > > > >--------------------------------------------- >www.OstravskeNoviny.cz >První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > > >--------------------------------------------------------------- >----------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST