RE: reklamy neúeinkují (samy o sobi)

From: Miroslav Vecerny (vecerny@webner.sk)
Date: 08. 06. 2001, 09:21 CEST


> -----Original Message-----
> From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com]
> 
> Jediny
> duvod proc zacinate s POP UP je ten, ze chcete rikat 
> klientum, ze mate take
> nejake inovativni formaty reklamy na netu. Takze klasicky POP UP se
> technicky zhruba rovna Trabantu, Superstitial Mercedesu :-))))

	technicky, resp. technologicky v zmysle uzitych technologii bez
ohladu na ucelnost vyuzitia, je mozne hovorit o porovnani Trabant a
Mercedes (v pripade Javy mi ale skor sedi Rover[g]), ak vsak hodnotime
pomer cena : vykon (tj co za svoje peniaze klient ziska navyse oproti
klasickemu pop_up-u), tak sa dostavame ku porovnaniu typu Trabant kontra
Trabant Kabrio so zlatymi kluckami a stieracmi z kompozitu ...

	mv



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST