Dne 7.6.2001 jiri.hlavenka@cpress.cz napsal(a) > Ano, s tím lze samozrejme souhlasit! Zejména ze slovy "dá se nekdy > uhádnout". Jinými slovy: formou tohoto cílení i ruzných kombinovaných > metod se dá pri trose stestí a umu docílit o neco vyssí intenzity > pokrytí urcitých regionu bannerovou reklamou nez regionu jiných. Ja myslim, ze nikdo nerekl, ze zacileni na Vsetin je 100%, ale rozhodne je lepsi (a ma vetsi sanci na uspech) to v BBmedia (nebo jinde) 'zaskrtnout', nez to nechat zobrazit komukoliv, ne? Na tom se snad shodnem. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST