Dne 7.6.2001 jiri.hlavenka@cpress.cz napsal(a)
> Ano, s tím lze samozrejme souhlasit! Zejména ze slovy "dá se nekdy
> uhádnout". Jinými slovy: formou tohoto cílení i ruzných kombinovaných
> metod se dá pri trose stestí a umu docílit o neco vyssí intenzity
> pokrytí urcitých regionu bannerovou reklamou nez regionu jiných.
Ja myslim, ze nikdo nerekl, ze zacileni na Vsetin je 100%, ale rozhodne je
lepsi (a ma vetsi sanci na uspech) to v BBmedia (nebo jinde) 'zaskrtnout',
nez to nechat zobrazit komukoliv, ne?
Na tom se snad shodnem.
--
S pozdravem Tomas Krause
[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST