Dobry den, par kapitol o podnikani na Inetu naleznete zde: http://www.virtualbo oks.cz/i-commerce/ Jan Schneedorfer MoonFace s.r.o. Koubkova 10, 120 00 Praha 2 Tel.: (02) 2251 5427, 2425 6502 Fax: (02) 2251 5426 Mobil: 0603 517 047 E-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz WWW: http://www.moonface.cz > -----Original Message----- > From: Michal Kubicek [mailto:michal@michalkubicek.cz] > Sent: Thursday, June 07, 2001 4:10 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > Apopo, pane Hlavenka, neberte to osobne, ale nevite jestli existuje vic > obdobnych knizek jako je ten vas byznis na Internetu? zaujalo mne to. > > Michal Kubicek > > www.michalkubicek.cz > /foto/design/reklama/texty/ > --------------------------------------------- > www.OstravskeNoviny.cz > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > ----- Original Message ----- > From: <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, June 07, 2001 4:05 PM > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > Ja bych si to vubec nedovolil na zvat propagandistickym spamem, > protoze je > > to pouhopouhy nesmysl a vymysl. > > Metody, jak omezit zobrazeni lidem "Pouze z okresu Ostrava, > Frydek-Mistek, > > Vsetin a Opava", dnes na Internetu neexistuji a jeste nejakou chvilku > > existovat nebudou. > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Michal Krejci" <mkrejci@arbomedia.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, June 07, 2001 3:37 PM > > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > > > Dopredu se omlouvam kolegum, kteri tento muj mail nazvou > propagandistickym > > spamem, ale je to konkretni reakce na predchazejici mail a ja to jinak > > neumim > > :) > > > > Cileni na regiony je dnes zcela bezne ( alespon v siti AdMaster ). Lze > > standardne objednat reklamni kampan, ktera pobezi treba na HP Atlasu , > > Ceskych novinach a Postu ( tedy globalnich platformach ) s omezenim > > zobrazeni > > lidem pouze z okresu Ostrava, Frydek-Mistek, Vsetin a Opava ( > napriklad ). > > Pokud spolu s tim pouzijete omezeni frekvence zasahu ( treba na 2- ), > > jednoduse tak pripravite presne cilenou reklamni kampan, kdy > dopredu znate > > presny pocet lidi z vaseho regionu, kterym svou kampan zobrazite. Pri > > naplanovani napr. 100.000 impresi pak zasahnete nejmene 50.000 lidi z > > pozadovaneho regionu ( spise vsak cca 70.000 ). Ale lze delat i > zajimavejsi > > kousky ... > > > > s pozdravem > > > > Mgr. Michal Krejci > > Head of Internet Sales - AdMaster project > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > > Email: mkrejci@arbomedia.cz > > http://www.arbomedia.cz > > Tel +420 2 510 82 224 > > Fax +420 2 510 82 105 > > ---------- Original Text ---------- > > > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 15:23: > > > > Dekuji, samozrejme, ze cílenost je dulezitá, je pravda, ze z banneru na > > regionálním katalogu máme více prístup. Nechtel jsem svým príspevkem > > shazovat bannery (koneckoncu sám je klientum nabízím:-)), spís > jsem chtel > > práve upozornit na onu roztrístenost. Kampan byla velice malá, silnejsí > > plánujeme az bude mozné cílit práve na region. Ale uprímne receno i zde > jsem > > trochu skeptický. zatím nejlepsí zkusenosti mám s adresným marketinkem, > coz > > je v nasem prípade rozesílání e-mailového newsletteru. > > > > Michal Kubícek > > > > --------------------------------------------- > > www.OstravskeNoviny.cz > > První informacní a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > ----- Original Message ----- > > From: Michal Krejci <mkrejci@arbomedia.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Thursday, June 07, 2001 2:55 PM > > Subject: re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > > > Cilova skupina na Ostravskenoviny.cz je jasne regionalni zalezitost. V > > Ostravskem kraji je dle nasich cisel zhruba 12,2% ze vsech ceskych > uzivatelu > > internetu. Pokud jste si tedy nezadal kampan s regionalnim omezenim na > tento > > kraj ci vybrane okresy, nemohla byt dle mne vase kampan uspesna > a CTR 0,2% > > bych ja osobne v tomto pripade povazoval za jeste velmi hezky vysledek. > > > > s pozdravem > > > > Mgr. Michal Krejci > > Head of Internet Sales - AdMaster project > > ARBOmedia.net Praha, spol. s r.o. > > Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 > > Email: mkrejci@arbomedia.cz > > http://www.arbomedia.cz > > Tel +420 2 510 82 224 > > Fax +420 2 510 82 105 > > ---------- Original Text ---------- > > > > From: "Michal Kubicek" <michal@michalkubicek.cz>, on 7.6.2001 12:42: > > > > Víte, mně jen tak napadá, µe ta úvaha o reklamách je stejně > poněkud zavádě > > jící. Mám praktickou zku±enost s reklamou (bannerovou) na webu. Spustili > > jsme > > kampaň na OstravskeNoviny.cz a její úspě±nost, měřím-li na > clickrate byla > > 0,2 > > pct. měřím-li na zvý±ení náv±těvnosti je to velice obdobné. myslím, µe > > reklama na webu sama o sobě nemá příli±ného účinku. pokud se > ov±em nejedná > o > > něco, které se jaksi prodají samy (např. zdarma programy, cd > atd.) U těch > je > > ov±em inzerování mnohdy věc nadbytečná. Podle mých zku±eností máme > například > > mnohem více přistupů ze serverů, kde je uveřejněna na±e ikonka nebo jen > > textový odkaz a určitý článek. Moµná to ale tak není a pletu se... > > > > Michal Kubíček > > > > > > > > --------------------------------------------- > > www.OstravskeNoviny.cz > > První informační a zpravodajský server pro obyvatele Ostravského kraje > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST