Kdyz uz se tu probira tabakova reklama... Co soudite o tabakove "antireklame", takovych tech varovanich? IMHO - napisy na krabickach slouzi k ochrane tabakovych spolecnosti a statu. Tim, ze je varovan, se tabakove firmy i stat jaksi zbavi spoluzodpovednosti za poskozeni zdravi kuraka. Zakony na ochranu spotrebitele jinak zpravidla brani distribuci vyrobku, zpusobujicich rakovinu. - text napisu v kontextu reklamy muze pusobit spis kontraproduktivne. Na jedne strane asociace koureni, svobody, jakehosi odporu - naproti tomu "instituce", proti ktere je vhodne se bourit, ministr zdravotnictvi a vsechny ty mentorujici poznamky v provedeni cernobileho napisu urednim pismem... - v urcitem kontextu muze prodavat i asociace se smrti. V 15ti je smrt vetsinou sranda, uspech znacky Black Death tomu nasvedcuje. Kdyby ty napisy mely skutecne odrazovat od koureni, musely by vypadat uplne jinak. Rekneme, kdyby byl nejakym kreativnim urednikem k reklame vzdy zvolen vhodny "vysvetlujici" text:, myslim ze i s temi deseti procenty plochy a cernobilym provedenim by ucinnost tabakove reklamy vyrazne klesla. Uz jen to strucne doplneni reklam, asociujich koureni a sex, o "koureni zpusobuje impotenci". Honza Kulveit
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST