RE: Nove reklamni systemy

From: Illichmann Pavel (pavel.illichmann@cpress.cz)
Date: 20. 04. 2001, 18:52 CEST


Nevim nevim, jsem ponekud skepticky vuci tomuto cileni. Jeste tak to co jste
napsal ohledne .cz domeny, ale podle me tech cizincu zase takove mnozstvi
neni. A co se tyka vse.cz no tak by me vcelku zajimalo ktery inzerent by to
takto chtel zafiltrovat. Studenti jsou ti, kteri ty penize nemaji nikdy.
Nebo jste nebyl student? :-))) Ale jak vidite sam prilis tech "opravdu"
presvedcivych argumentu asi nenaskladate, opravdu mi to pripada spis jako
klamani inzerentu.

Pavel ILLICHMANN
Adrenaline + Mr.Lin(x)

-----Original Message-----
From: tjankuj@arbomedia.cz [mailto:tjankuj@arbomedia.cz]
Sent: Friday, April 20, 2001 6:47 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Nove reklamni systemy


Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse, reaguji na 
Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne souhlasit s Vasim 
nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna Skodovka neni uplne ten 
spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho radu (napriklad .cz) podle me 
smysl ma. Rovnez pokud potrebuji zasahnout cilovou skupinu mladych s vyssim 
vzdelanim lidi, pak pro me domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz
atd.) 
ma pomerne zajimavy reklamni potencial. 

Tomas Jankuj
Internet portfolio manager
ARBOmedia.net Praha
Tel:	+420 2 510 82 231
Fax:	+420 2 510 82 105 
---------- Original Text ----------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST