I ja bych se malinko pripojil. A co treba klienti, kteri schaneji nove pracovniky napr. technickeho zamereni. V tom pripade cilit na cvut.cz . Marek Pokorny Project Manager ARBOmedia.net Praha, spol. s.r.o. Janackovo nabrezi 39/51, Praha 5 Tel +420 2 51 08 22 11 Fax +420 2 51 08 21 05 ---------- Original Text ---------- From: "Illichmann Pavel" <pavel.illichmann@cpress.cz>, on 20.4.2001 18:52: Nevim nevim, jsem ponekud skepticky vuci tomuto cileni. Jeste tak to co jste napsal ohledne .cz domeny, ale podle me tech cizincu zase takove mnozstvi neni. A co se tyka vse.cz no tak by me vcelku zajimalo ktery inzerent by to takto chtel zafiltrovat. Studenti jsou ti, kteri ty penize nemaji nikdy. Nebo jste nebyl student? :-))) Ale jak vidite sam prilis tech "opravdu" presvedcivych argumentu asi nenaskladate, opravdu mi to pripada spis jako klamani inzerentu. Pavel ILLICHMANN Adrenaline + Mr.Lin(x) -----Original Message----- From: tjankuj@arbomedia.cz [mailto:tjankuj@arbomedia.cz] Sent: Friday, April 20, 2001 6:47 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Nove reklamni systemy Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse, reaguji na Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne souhlasit s Vasim nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna Skodovka neni uplne ten spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho radu (napriklad .cz) podle me smysl ma. Rovnez pokud potrebuji zasahnout cilovou skupinu mladych s vyssim vzdelanim lidi, pak pro me domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz atd.) ma pomerne zajimavy reklamni potencial. Tomas Jankuj Internet portfolio manager ARBOmedia.net Praha Tel: +420 2 510 82 231 Fax: +420 2 510 82 105 ---------- Original Text ---------- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST