RE: Nove reklamni systemy

From: Tomas jankuj (tjankuj@arbomedia.cz)
Date: 20. 04. 2001, 18:47 CEST


Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse, reaguji na 
Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne souhlasit s Vasim 
nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna Skodovka neni uplne ten 
spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho radu (napriklad .cz) podle me 
smysl ma. Rovnez pokud potrebuji zasahnout cilovou skupinu mladych s vyssim 
vzdelanim lidi, pak pro me domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz atd.) 
ma pomerne zajimavy reklamni potencial. 

Tomas Jankuj
Internet portfolio manager
ARBOmedia.net Praha
Tel:	+420 2 510 82 231
Fax:	+420 2 510 82 105 
---------- Original Text ----------

From: "Illichmann Pavel" <pavel.illichmann@cpress.cz>, on 20.4.2001 18:25:

Zdravim pane Matulo a zdravim vsechny ostatni,
vcelku je tady dost horka atmosfera a tak se ji pokusim trosicku schladit,
nicmene ne asi tak jak by si to predstavoval p. Kasparek.

Myslim, ze na tema prodeje ve vymennych systemech se jiz namluvilo dost,
afera kterou loni jiste servery mame za sebou, takze nevim jestli o tom
nejak extra mluvit. Ale uprimne, je velmi hloupe argumentovat, ze "siroke"
cileni je mene podvodne, nez "nesiroke". Vim jak funguji oba systemy a vim
velmi dobre jak detailne muzete vy sami kampane zacilit. Jiste nenabizite to
verejne, ale nevim jestli je toto omluva. Proste neplatite serverum v
systemu a je uplne jedno o kolik ten server ve vysledku pripravite. Ale na
druhou stranu mate naprostou pravdu, oni S TIM SOUHLASI, takto jsme
argumentovali i loni my, ale to asi byla jina situace, ze? Nebo to bylo o
necem jinem? 

Dohadovat se ktery system je lepsi ci horsi takovym zpusobem, no panove
opravdu FUJ. Myslim si, ze si oba myslime ze zrovna ten nas system je lepsi
a jakekoliv tyto reci kolem mi pripadaji hloupe. Spise trosicku analyzujme.
Vim ze v BBMEDIA je cileni na domeny ci IP adresy a to mi z obchodniho
hlediska pripada naprosto nenormalni, protoze si nedokazu predstavit jaky to
muze mit uzitek. To je p. Krejci pouze klamani inzerentu, protoze jim
vnutite informaci, ze takto inzerci lepe zacilite, ale sam vite velmi dobre,
ze vysledek je nula. Nebo jsem hloupy ja? Pokud treba date filtr
http://www.skoda-auto.cz tak jakou tam date inzerci? Koho tim zasahnete?
Reditele a nebo uklizecku? To by me opravdu zajimalo, protoze at jsem
premyslel jak jsem premyslel na nic kloudneho jsem nedosel.

A nakonec prece jenom trosicku k Adrenalinu, prece jenom mi to neda, je to
nase miminko :-)). Nechci tady pouzivat superlativy a vyjmenovavat funkce,
na to tato konference neni, tedy nemela by byt. Myslim si, ze jsme do vyvoje
dali veskere zkusenosti, ktere jsme za celou dobu nasbirali, posbirali
vsechny pozadavky od serveru s kterymi komunikujeme a zatim jsem presvedcen,
ze se nam podarilo udelat velmi dobry software pro spravu reklamni plochy a
nasledne zadavani a administrace kampani. Zdaleka nejsme u konce, prave
naopak. K 1.5. sice system rozjedeme, ale ceka nas jeste opravdu velku kus
prace. Mame predstavu, ktere funkce by uzivatelum ci spravcum serveru mely
zprijemnit zivot, ale nejde vse udelat najednou a hlavne a na tom jsem si
vzdy zakladal, reaguji na podnety od vsech partneru a pote se snazim jimi
ridit.

To je asi vse, pokud budete mit dotazy k Adrenalinu, pokud budu znat tak rad
zodpovim :-)), ale tak radeji piste do mailu, tato konference je prece jenom
o necem jinem. Nebo by mela byt.

S pozdravem a pranim hezkeho vikendu
Pavel ILLICHMANN
Adrenaline + Mr.Lin(x)

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST