reklama na vse.cz

From: Jiri Brazda (xbraj12@vse.cz)
Date: 21. 04. 2001, 15:18 CEST


To je vyborny napad! Nabidl jste uz VSE nejakou spolupraci? Ve 
skole visi na zdi dost billboardu a web je pritom neposkvrneny :-)

Take si dovedu predstavit nekoho, kdo bude mit zajem zasahnout 
studenty - zejmena personalni agentury a financni instituce, jak 
bylo receno, ale muze jit take o spolecnosti, ktere delaji opravdu 
velky business. Tady se sice uprednostnuje forma technologickych 
partneru (CVUT - Oskar a Ericsson, jestli si dobre pamatuju, VSE - 
napr. IBM, HP), ale my jednou budeme spolurozhodovat treba o 
tom, jaky CRM software nas podnik koupi. Takze si zaslouzime 
trochu pece :-)

A vubec nejde o CTR, jde o budovani image. Pokud prijde na 
prednasku reditel velke nadnarodni spolecnosti a bude mluvit tak, 
ze me to zaujme, ma u me vyhrano. Jenze tenhle clovek nemuze 
prijit kazdy den, tak proc se nejak vhodne nepripomenout na webu 
skoly? Mohl by to byt jeden z kanalu... Tady je taky myslim trochu 
rozdil ve vnimani takove reklamy - prece jen skolni web je "domaci 
prostredi", ostatni servery uz nemusi pusobit tak duveryhodne. Ale 
to uz je tezka psychologie...

Jiri Brazda

On 20 Apr 2001, at 17:47, Tomas jankuj wrote:

> Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse,
> reaguji na Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne
> souhlasit s Vasim nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna
> Skodovka neni uplne ten spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho
> radu (napriklad .cz) podle me smysl ma. Rovnez pokud potrebuji
> zasahnout cilovou skupinu mladych s vyssim vzdelanim lidi, pak pro me
> domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz atd.) ma pomerne zajimavy
> reklamni potencial. 
> 
> Tomas Jankuj
> Internet portfolio manager
> ARBOmedia.net Praha
> Tel:	+420 2 510 82 231
> Fax:	+420 2 510 82 105 


ROK 2001 JE MEZINARODNIM ROKEM DOBROVOLNIKU.
Pridej se take na http://hestia.ecn.cz/
a pozdeji nezapomen na http://www.dobrovolnik.cz/ ;-)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST