To je vyborny napad! Nabidl jste uz VSE nejakou spolupraci? Ve skole visi na zdi dost billboardu a web je pritom neposkvrneny :-) Take si dovedu predstavit nekoho, kdo bude mit zajem zasahnout studenty - zejmena personalni agentury a financni instituce, jak bylo receno, ale muze jit take o spolecnosti, ktere delaji opravdu velky business. Tady se sice uprednostnuje forma technologickych partneru (CVUT - Oskar a Ericsson, jestli si dobre pamatuju, VSE - napr. IBM, HP), ale my jednou budeme spolurozhodovat treba o tom, jaky CRM software nas podnik koupi. Takze si zaslouzime trochu pece :-) A vubec nejde o CTR, jde o budovani image. Pokud prijde na prednasku reditel velke nadnarodni spolecnosti a bude mluvit tak, ze me to zaujme, ma u me vyhrano. Jenze tenhle clovek nemuze prijit kazdy den, tak proc se nejak vhodne nepripomenout na webu skoly? Mohl by to byt jeden z kanalu... Tady je taky myslim trochu rozdil ve vnimani takove reklamy - prece jen skolni web je "domaci prostredi", ostatni servery uz nemusi pusobit tak duveryhodne. Ale to uz je tezka psychologie... Jiri Brazda On 20 Apr 2001, at 17:47, Tomas jankuj wrote: > Aniz bych chtel jakkoliv prilevat olej do dnesni ohnive diskuse, > reaguji na Vas nazor ohledne nekterych metod cileni. Nemuzu uplne > souhlasit s Vasim nazorem, ze cileni na domeny je k nicemu. Mozna > Skodovka neni uplne ten spravny priklad, ale cilit na domenu prvniho > radu (napriklad .cz) podle me smysl ma. Rovnez pokud potrebuji > zasahnout cilovou skupinu mladych s vyssim vzdelanim lidi, pak pro me > domena druheho radu (napr. vse.cz ci cvut.cz atd.) ma pomerne zajimavy > reklamni potencial. > > Tomas Jankuj > Internet portfolio manager > ARBOmedia.net Praha > Tel: +420 2 510 82 231 > Fax: +420 2 510 82 105 ROK 2001 JE MEZINARODNIM ROKEM DOBROVOLNIKU. Pridej se take na http://hestia.ecn.cz/ a pozdeji nezapomen na http://www.dobrovolnik.cz/ ;-)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST